اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

90، سال شکوفایی فوتبال شهرستان‌ها بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: سال 90 سال شکوفایی هیئت فوتبال شهرستان‌های استان اصفهان بود.

90، سال شکوفایی فوتبال شهرستان‌ها بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رؤسای هیئت فوتبال شهرستان‌های استان اصفهان در محل هیئت فوتبال این استان گردهم آمدند.

در این جلسه که با حضور علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان و علیرضا جهانشاهی دبیر هیئت فوتبال استان برگزار شد، ابرقویی‌نژاد گفت: در سال جاری با وجود مشکلاتی که در شهرستان‌ها وجود داشت رؤسای هیئت‌ها با کمترین امکانات بیشترین بهره‌برداری را داشته‌اند و گزارش‌های رسیده از شهرستان‌های مختلف نشان‌ دهنده این موضوع است.

وی افزود: در سالی که رو به پایان است بسیاری از شهرستان‌ها تعامل و همکاری خوبی با هیئت فوتبال استان داشتند به طوری که چندین دوره کلاس داوری و مربیگری در شهرستان‌های مختلف، لیگ برتر فوتبال ساحلی در شهرستان تیران و رقابت‌های زیرگروه نوجوانان در شهرستان لنجان برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: در سال جاری موقعیت خوبی در شهرستان‌ها به وجود آمد و ارتباط خوبی بین هیئت‌ها و اداره ورزش و جوانان شهرستان‌ها شکل گرفت که سبب شد تنش‌های گذشته بین این دو تا حدی برطرف شود.

وی اظهار داشت: سال 90 سال شکوفایی و ایجاد اعتماد به نفس هیئت فوتبال شهرستان‌ها بود و این اعتماد به نفس سبب شد شهرستان‌ها توانمندی خود را هر چه بهتر به منصه ظهور برسانند.

ابرقویی‌نژاد در پایان اضافه کرد: سالی که در آن هستیم با تمام کمی‌ها و کاستی‌ها رو به پایان است و امیدوارم بتوانیم در سال آینده ظرفیت فکری خود را بالاتر ببریم و اقدامات و برنامه‌های جدید و اصولی را در دستور کار خود قرار دهیم.

به گزارش فارس در پایان این جلسه رؤسای هیئت فوتبال استان اصفهان با رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان برای بهتر برگزار شدن برنامه‌ها در شهرستان‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول