اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

رشد 5/11 درصدی صادرات از سیستان‌ و بلوچستان

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صادرات از گمرکات استان سیستان و بلوچستان در 11 ماه گذشته، 5/11 درصد رشد داشته است.

رشد 5/11 درصدی صادرات از سیستان‌ و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی محمد آزاد امروز در پنجمین کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان که در استانداری تشکیل شد اظهار داشت: طی 11 ماه گذشته سال‌جاری، صادرات غیر نفتی گمرکات استان 272 میلیون دلار بوده که این رقم نسبت به مشابه سال قبل 5/11 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به صادرات 272 میلیون ریالی گمرک استان در 11 ماه سال ‌جاری افزود: صادرات گمرک استان در 11 ماه سال قبل، 244 میلیون دلار بوده که با تلاش مسئولان این رقم 5/11 درصد رشد داشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی 11 ماه گذشته، 145 میلیون دلار از طریق گمرکات استان و 127 میلیون دلار از طریق بازارچه‌های مرزی استان صادرات غیرنفتی داشته‌ایم.

آزاد با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان در امر صادرات، ایجاد اشتغال و فعال کردن مرزها را از مهمترین مزایای توسعه صادرات غیرنفتی در استان ذکر کرد.

وی همچنین با تاکید بر نظارت بیشتر دستگاه‌های نظارتی بر امر بهداشت و استاندارد کیفیت محصولات صادراتی، ممنوعیت صادرات کالاهای غیر استاندارد و کم کیفیت را خواستار شد و بر پیگیری و رفع موانع پیش‌روی صادرات استان تاکید کرد.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول