اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دهگلان اعلام کرد

فعالیت 5 هزار واحد صنفی در دهگلان / انجام بازرسی‌های بهداشتی

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار دهگلان گفت: در حال حاضر 5 هزار واحد صنفی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان فعالیت دارند.

فعالیت 5 هزار واحد صنفی در دهگلان / انجام بازرسی‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حمدالله کریمی عصر امروز در جلسه کارگروه بهداشت و سلامت شهرستان دهگلان با اشاره به اینکه طرح بسیج سلامت نوروزی در این شهرستان در حال  اجراست، اظهار کرد:  232 نفر کارشناس، کاردان و کارشناس ارشد بهداشت محیط در این طرح مشارکت دارند.

وی افزود: بازرسان بهداشت محیط در قالب تیم‌های دو نفره از 8 صبح تا 20 شب در ایام تعطیل و غیرتعطیل بازدید از حوزه‌های مختلف در دستور کار آنها قرار دارد.

معاون فرماندار شهرستان دهگلان در ادامه با اشاره به اینکه حدود 5 هزار واحد صنفی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان فعال است، تصریح کرد: بازرسین مرکز بهداشت در قالب طرح بسیج سلامت نوروزی از این اماکن بازدید کرده و دستور کار آن‌ها بازدید از مراکز غذایی حساس است.

کریمی اضافه کرد: اماکن اقامتی از جمله هتل‌ها و میهمان‌پذیرها نیز به صورت ویژه مورد بازدید قرار می‌گیرند و بازرسی‌های بهداشتی از این اماکن در دستور کار آنها قرار دارد.

وی گفت: آب آشامیدنی مراکز اقامتی مسافران نوروزی و شبکه‌های توزیع آب شهری با شدت بیشتری مورد کنترل قرار می‌گیرد و کلرسنجی و نمونه‌برداری نیز انجام می‌شود.

معاون فرماندار شهرستان دهگلان در پایان خاطرنشان کرد: بروشورهای آموزشی در کمپ‌های نوروزی و محل اقامت مسافران توزیع می‌شود که شامل نکات اساسی در خصوص آب و غذاست.

طرح بسیج سلامت نوروزی همزمان با سراسر استان کردستان از اسفندماه جاری آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال 1391 ادامه دارد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول