اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول پنج سال صورت می‌گیرد

آموزش فنی همه کارگران نانوایی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به ابلاغیه وزرایت بازرگانی در زمینه آموزش نانوایان گفت: تا پنج سال آینده همه کارگران نانوایی در استان زیرش پوشش آموزش مهارت‌های فنی در زمینه پخت نان قرار می‌گیرند.

آموزش فنی همه کارگران نانوایی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، پرویز خالقی ظهر امروز در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان اظهار داشت: شرکت غله استان زنجان از آغاز سال جاری اقدامات مختلفی را در راستای ارتقای کیفیت نان و آرد تولیدی در استان زنجان انجام داده است.

وی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای نانوایی فعال در سطح استان افزود: نمونه‌برداری‌های مورد نظر از سوی بازرسان شرکت غله در نانوایی‌ها انجام شده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مورد نظر بازرسان شرکت غله استان رعایت وزن چانه نان‌های تولیدی توسط نانوایی‌ها بوده است، اضافه کرد: در حوزه نان لواش وزن چانه نان 170 گرم است که خوشبختانه این امر توسط نانوایی‌های فعال در استان زنجان رعایت شده است.

وی یادآور شد: با توجه به بازرسی‌های انجام شده در حال حاضر مشکل و تخلفی در زمینه وزن چانه و همچنین کم‌فروشی از سوی نانوایی‌های فعال در استان زنجان وجود ندارد.

خالقی گفت: با توجه به برنامه‌های کاری شرکت غله استان زنجان موظف است، در دوره زمانی مشخص شده از 10 درصد نانوایی‌های فعال در استان بازرسی‌های مورد نظر را انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به بحث کیفیت نان تولیدی در استان زنجان افزود: این امر نیز از سوی نانوایی‌های فعال در استان زنجان رعایت شده است.

مدیر عامل شرکت غله استان زنجان همچنین با اشاره به آموزش‌های فنی و مهارتی در نظر گرفته شده برای کارگران نانوایی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مقرر شده تا پنج سال آینده همه کارگران نانوایی در کشور مورد آموزش‌های مهارتی و فنی قرار گیرند.

وی با بیان اینکه استان زنجان در بخش آموزش نانوایان به بیش از تعهدات خود عمل کرده است، اضافه کرد: مقرر شده بود در طول دوره زمانی معین 845 کارگر نانوایی در استان زنجان آموزش ببینند که با تلاش مسئولان اجرایی امر تا کنون یک هزار و هفت کارگر نانوایی در استان زنجان مورد آموزش‌های مذکور قرار گرفته‌اند.

خالقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بازرسی‌های انجام شده از کارخانجات آرد سازی استان زنجان افزود: در حال حاضر صاحبان نانوایی مجاز به تهیه آرد از کارخانه دلخواه و مورد نظر خود هستند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات شرکت غله استان زنجان در بخش برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایام نوروز افزود: حتی در روز یکم فروردین سال جدید نیز مسئولان اجرایی در کارخانجات آماده تحویل آرد مورد نیاز نانوایی‌ها هستند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول