اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هیرمند صورت گرفت

توزیع 250 کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار هیرمند گفت: 250 کلاه ایمنی رایگان با هدف ایمن‌سازی موتورسواران شهرستان هیرمند بین آنان توزیع شد.

توزیع 250 کلاه ایمنی رایگان بین موتورسواران

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری هیرمند، محمدعلی مهدوی اظهار داشت: توسط سازمان حمل و نقل و پایانه‌های زابل، به منظور ایمن‌سازی و فرهنگ‌سازی در استفاده از کلاه ایمنی در موتورسواران، 250 عدد کلاه ایمنی بین موتورسواران شهرستان هیرمند به صورت رایگان توزیع شد.

وی همچنین در جلسه ستاد نوروزی این شهرستان گفت: این جلسه که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی هیرمند برگزار شد مواردی از جمله زیباسازی شهر، روستاها و معابر، تجهیز محل اسکان مسافران نوروزی، استقرار اکیپ‌های پایگاه امدادرسانی جاده‌ای در محورهای ورودی شهرستان، نظارت بر تامین و عرضه مایحتاج عمومی مورد تاکید قرار گرفت.

معاون فرماندار هیرمند اضافه کرد: از دیگر مواردی که مقرر شد در این ستاد به آن رسیدگی شود، تامین خدمات بهداشتی و پزشکی است که برای این منظور مرکز بهداشتی و درمانی شهر دوست‌محمد به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات خواهد بود و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ایام تعطیلات نوروزی به منظور ارائه خدمات به شهروندان کشیک خواهند داشت.

بر پایه این گزارش مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان هیرمند به اتمام رسید.

در این دوره از مسابقات رشته‌های نهج‌البلاغه، مطالعه و تحقیق، شعر و قصه، قرآن و اذان، خطاطی، طراحی، نقاشی و عکاسی، هنرهای دستی و نشریه دیواری، سرود و تواشیح، تئاتر و تربیت بدنی برگزار شد.

تعداد 3 هزار و 500 دانش‌آموز طی مدت یک ماه به رقابت پرداختند که از این تعداد 480 نفر انتخاب و به مسابقات استانی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول