اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

رئیس پلیس راه فرماندهی شرق تهران تشریح کرد

محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی محور‌های مواصلاتی شرق تهران

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه فرماندهی شرق تهران، محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی در محدوده زمانی 25 اسفند لغایت 14 فروردین در راه‌های مواصلاتی فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی محور‌های مواصلاتی شرق تهران

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران اظهار داشت: با توجه به حجم ترافیک در روزهای پایان سال به منظور تسهیل تردد مسافران در جاده‌ها، محدودیت‌های ترافیکی طرح نوروزی در محدوده زمانی ۲۵ اسفند لغایت ۱۴ فروردین در سطح این فرماندهی به شرح ذیل اعلام می‌شود:

عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها و جاده‌های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

وی افزود: در تمامی محورهای برون شهری که در ایام فوق ممنوعیت و محدودیت ترافیکی برای انواع تریلر و کامیون اعمال می‌شود، عبور و مرور انواع تریلر و کامیون و تانکرهای حامل مواد فاسدشدنی و سوختی از این امر مستثنی هستند.

رئیس پلیس راه شرق تهران در ادامه بیان داشت: ممنوعیت تردد این دسته از وسایل نقلیه فقط در راه‌های اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آنها اجرا می‌شود یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

این مقام مسئول در ادامه اجرای طرح فوق را در محورهای هراز و فیروزکوه بدین شرح اعلام کرد:

1- تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است و تردد انواع کامیون وکامیونت به استثناء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۹۰ الی ساعت ۱ بامداد روز شنبه ۵ فروردین ۹۱ از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۹ فروردین ۹۱ تا ساعت ۱۲ شب دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

2- تردد انواع وسایل نقلیه در محور هراز از ساعت ۱ بعدازظهر الی ساعت ۱۲ شب روزهای ۴ و ۱۲ و ۱۳ فروردین ۹۱ از رودهن به آب اسک ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۳ بعداز ظهر الی ۱۲ شب روزهای فوق از آب اسک تا رودهن به صورت یک طرفه خواهد بود.

3- تردد انواع کامیون و تریلر به استثناء حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه ۲۷ اسفند الی ساعت ۱۲ شب شنبه ۵ فروردین ۹۱ و نیز از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۹ فروردین تا ساعت ۱۲ شب دوشنبه ۱۴ فروردین ۹۱ از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق تهران در پایان از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با پلیس سفری خوش و به یادماندنی را برای خود و سرنشینان خودرو به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول