اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فرودین ماه سال آینده صورت می‌گیرد

توزیع منطقه‌ای نفت گاز در فارس

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس گفت: بر اساس تصمیم شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، توزیع سوخت نفت گاز از سال آینده به صورت منطقه‌ای انجام می‌گیرد.

توزیع منطقه‌ای نفت گاز در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، غلامحسین زارع پور بعد از ظهر امروز در دوازدهمین جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان فارس، با تقدیر از فعالیت‌های اعضای این کمیسیون در سال 90 اظهار داشت: کسب مقام نخست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در دو سال متوالی در کشور، نشان از فعالیت و تلاش مؤثر کمیسیون در اجرای اهداف پیش‌بینی شده دارد و در این راستا برگزاری هفته «مصرف کالای ایرانی در سبد خانواده» از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های ما در سطح ملی به شمار می‌رود.

دبیر کمیسیون مبازره با قاچاق کالا و ارز استان فارس برگزاری همایش قاچاق کالا در بخش غذا و دارو را از دیگر فعالیت‌های موفق این کمیسیون در سال 90 دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مدیران و دست‌اندرکاران بخش حمل و نقل و پایانه‌های استان‌های همسایه فارس از مؤثرترین فعالیت‌ها در بحث مبارزه با قاچاق کالا به شمار می‌رود و همچنین در بخش فرهنگی و آموزشی نیز امسال برنامه‌های خوبی انجام شده و به همین لحاظ فعالیت‌های ما در صدر اخبار این بخش قرار داشته است.

وی از اجرای طرح توزیع منطقه‌ای سوخت نفت گاز (گازوئیل) از  اواخر فروردین ماه سال آینده خبر داد و افزود: بر اساس تصمیم شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی و ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، توزیع سوخت نفت گاز از سال آینده به صورت منطقه‌ای در فارس و 16 استان دیگر انجام می‌شود که این فعالیت در بحث کنترل قاچاق سوخت در استان‌های مجاور و استان‌های مرزی بسیار مؤثر است.

به گزارش فارس، این جلسه با بررسی مصوبات جلسه قبل و همچنین ارائه گزارش توسط مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی عضو کمیسیون و ارزیابی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی پایان یافت.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول