اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان خبر داد

استقبال مردم از نمایشگاه بهاره زاهدان

خبرگزاری فارس:سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان وبلوچستان گفت: مردم از نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در زاهدان استقبال بی‌نظیری داشته‌اند.

استقبال مردم از نمایشگاه بهاره زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان ایرج حسن‌پور اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام نوروز 90 و افزایش تقاضای عمومی برای خرید کالاهای مورد نیاز این ایام برنامه‌های وی‍ژه تنظیم بازار در سراسر استان همزمان با سراسر کشور در حالا اجراست.

وی افزود: در هشت شهرستان زاهدان، زابل، ایرانشهر، سراوان، خاش، چابهار، نیکشهر و کنارک برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا صورت پذیرفته که در شهرستان‌های ایرانشهر،خاش،سراوان،کنارک و نیکشهر برگزار و هم‌اکنون نیز در شهرستان‌های چابهار و زابل و زاهدان در حال برگزاری است.

وی تعداد غرف نمایشگاه‌های استان را بیش از یک‌هزار غرفه عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه‌ها کالاهایی از جمله کیف و کفش،پوشاک،آجیل و خشکبار،شیرینی‌جات،کالاهای اساسی،محصولات پروتئینی،مرغ و سایر کالاهای تاثیرگذار در سبد خانوار با تخفیف 10 تا 15 درصدی عرضه می‌شود.

حسن‌پور ادامه داد: این نمایشگاه توسط بخش خصوصی و مجامع امور صنفی شهرستان‌ها برگزار شده و حداقل یک‌ماه قبل از برگزاری کارشناسان اقدام به قیمت‌گذاری کالاها کرده‌اند.

وی افزود: مرغ منجمد طرح تنظیم بازار نیز در سطح استان با قیمت مصوب در حالا توزیع است و میوه نیز در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان افزود: واحدهای صنفی که خدمات می‌دهند بر اساس کشیک مشخص شده توسط مجامع امور صنفی در ایام نوروز خدمات‌دهی می‌کنند و تعداد 201 واحد نانوایی نیز به صورت کشیک از ساعت 6 صبح  تا 11 شب در سراسر استان آماده خدمات‌دهی به مردم و مسافرین نوروزی هستند.

حسن‌پور گفت: طرح نظارتی ویژه نوروز 91 نیز از 11 اسفند آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد و 140 بازرس کار نظارت بر اصناف را انجام می‌دهند و تلفن 124 نیز آماده پاسخگویی به مردم بوده و گشت‌های مشترک نیز با بهداشت، تعزیرات در حال برگزاری است.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول