اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

کشف حدود 16میلیون عدد مواد محترقه در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بوشهر گفت: طی سال جاری 15 میلیون و 892 هزار 304 عدد مواد محترقه توسط نیروی انتظامی کشف شده است.

کشف حدود 16میلیون عدد مواد محترقه در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی یگانه عصر امروز در نشست خبری با تشریح اقدامات نیروی انتظامی در مورد چهارشنبه آخر سال اظهار داشت: تلاش کردیم با کارهای اطلاعاتی از تولید و انتقال این مواد به سایر استان‌ها جلوگیری شود و فضا را برای فروشندگان مواد محترقه ناامن کرد.

وی افزود: چهارشنبه آخر سال یک پدیده اجتماعی نابهنجار از آن یاد می‌کنیم و به یک عادت در بین برخی از افراد تبدیل شده است

فرمانده انتظامی بوشهر تصریح کرد: آحاد جامعه به دنبال تداوم فضای امن هستند.

وی گفت: اما اقداماتی از برخی افراد ناآگاهانه صورت می‌گیرد که اکثر مردم انتظار دارند نیروی انتظامی برای تداوم محیط امن اقدام کنند.

محمدی یگانه اضافه کرد: با توجه به مطالبات مردم از نیروی انتظامی برنامه‌ریزی شده تا در شهرستان‌هایی که سابقه بیشتری در اقدامات چهارشنبه پایان سال دارند حضور پیشگیرانه‌ داشته باشیم.

محمدی یگانه گفت: در میادین اصلی نقاط حساس و حاشیه شهرها از جمله بوشهر نیروهای انتظامی مستقر می‌شوند و شرایطی به وجود می‌آوریم تا شاهد اقدامات ناامن کننده برای مردم نباشیم.

وی گفت: امسال تلاش می‌کنیم با حداکثر ظرفیت از قانون جدید رانندگی برای برخورد با متخلفان و کسانی که نظم شهر را به هم می‌زنند برخورد کنیم و ضمن توقیف خودرو رانندگان متخلف هم به مراجع قضایی هم هدایت می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی بوشهر ادامه داد: مردم هم به گونه‌ای به ما کمک کنند تا شاهد برخوردهای قضایی با افراد متخلف نباشیم.

وی تاکید کرد از خانواده‌ها انتظار داریم در صورتی که می‌خواهند مراسم چهارشنبه آخر سال را انجام دهند این کار را در مدت کوتاه و در کوچه‌های خود انجام دهند.

محمدی یگانه یادآور شد: در چهارشنبه آخر سال واحدهای گشتی موتوری در شهر مستقر می‌شوند و مردم با تماس با 110 می‌توانند گزارشات تخلفات را به آنان منعکس کنند.

وی افزود: آموزش‌های فرهنگی نیز در دستور کار ما بوده به طوری که همکاران نیروی انتظامی در 50 مرکز آموزشی از جمله دبیرستان‌ها همکاران نیروی انتظامی حضور یافتند تا مطالبی در مورد عواقب خطرات چهارشنبه سوری به مخاطبان ارائه دادند.

محمدی یگانه اظهار داشت: تلاش شده قبل از چهارشنبه آخر سال فضای را به گونه‌ای فراهم کنیم تا شاهد کمتری صدمات باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی بوشهر گفت: در این مراسم افراد با سابقه را دعوت کرده و آنان را نسبت به عواقب خطرناک چهارشنبه آخر سال توجیه می‌کنیم. ضمن اینکه برخی از افراد با سابقه در زمان برگزاری مراسم چهارشنبه سوری در کلانتری‌ها نگه می‌داریم و پس از پایان مراسم آنان می‌توانند به کانون گرم خانواده خود بازگردند.

محمدی یگانه در پایان یادآور شد: سال گذشته 104 دستگاه موتور سیکلت 19خودرو و 70 نفر افراد متخلف در مراسم چهارشنبه سوری دستگیر شده و برخی از آنان تا پایان تعطیلات در بازداشت بودند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول