اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز:

عیدی تیم تراکتور افتخارآمیز بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس، برد تیم تراکتورسازی تبریز مقابل سپاهان اصفهان را عیدی تیم تراکتور به ملت آذربایجان دانست و گفت: این عیدی تیم برای ما افتخار‌آمیز است.

عیدی تیم تراکتور افتخارآمیز بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی عصر امروز که با حضور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز این بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد، بعد از پیروزی تیم تراکتورسازی مقابل تیم صدرنشین سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگاران، تیم تراکتورسازی را امید و افتخار مردم آذربایجان قلمداد و اظهار کرد: پیروزی مقابل تیم اصفهانی برای من شیرین بود و اگر امتیازات تیم محبوب تراکتورسازی بر اثر اشتباهات ادامه‌دار داوری از دست نرفته بود، قطعا این تیم از خیلی وقت پیش صدرنشین لیگ برتر بود.

رحمانی حضور هواداران در شرایط نامناسب جوی در ورزشگاه را نشان از علاقه و تعصب آنها به تیم تراکتورسازی دانست و در عین حال تلاش بازیکنان و کادر فنی را ستود و از پیروزی آنها قدردانی کرد و آن را عیدی بزرگ به ورزش دوستان و هواداران این تیم خواند.

تیم تراکتورسازی با برد این بازی از تیم استقلال تهران عبور و در ردیف دوم جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول