اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات کرمان:

تحول در خانه مطبوعات بر مدار خرد جمعی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: هر تغییر و تحولی در خانه مطبوعات بر مدار پویایی و خرد جمعی صورت می‌گیرد.

تحول در خانه مطبوعات بر مدار خرد جمعی است

محمد‌صادق طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: نکته مهمی که در ارتباط با خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان وجود دارد و باید در هر تحلیل و تاویل آن را مدنظر قرار دهند، تاکید خانه بر خرد جمعی است، آن هم با این روند مشخص که جمع، تصمیم می‌گیرد و فرد با قدرت عمل می‌کند.

وی افزود: روندی که طی آن اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات در هر جلسه، برنامه‌ها و اقداماتی را که باید انجام شود، مورد بررسی و آنالیز قرار می‌دهند و نهایتا مصوبات را به مدیر خانه ابلاغ می‌کنند تا با قدرت آنها را انجام دهد

 

وی گفت: اتخاذ همین روند خرد محورانه موجب شد تا خانه مطبوعات کرمان به عنوان یک مجمع صنفی فعال در سطح کشور معرفی شود.

 طاهری تصریح کرد: نکته بعد حرکت دقیق اعضا منطبق با مفاد اساسنامه است، اساسنامه‌ای که از نظر ما برآیند افکار، اندیشه و تصمیمات جامعه 10 هزار نفری اصحاب رسانه کشور است.

 وی خاطرنشان کرد: اساسنامه‌ای که صدها مدیر مسئول و سردبیر‌ با تلاش فکری قابل توجه آن را تدوین و تصویب کردند، لذا اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات با نصب‌العین قراردادن این منشور مشخص، فعالیت خویش را انجام دادند و به همه به ویژه منتقدان این اساسنامه ثابت کردند که اجرای مو به موی منشور چه قدر موجب موفقیت و پویایی می‌شود. 

 وی عنوان کرد: یکی از تأکیدات اساسنامه، انتخاب اعضا و بازرسان جدید است، تأکیدی که بر وفق آن گزینش بازرسان در جلسه مجمع عمومی صورت گرفت و تغییرات داخلی نیز در جلسه اخیر خانه مطبوعات انجام شد.

 طاهری گفت: همان طور که مستحضر هستید، سلطانی جزو جوان‌های خانه مطبوعات محسوب می‌شود و مدیریت خانه را بر عهده گرفت، تحولی که صرفا حاصل احترام به آرای اعضا است و تحقیقا کوچک‌ترین تغییری در رویکرد برنامه‌های خانه ایجاد نمی‌کند. 

 وی اظهار داشت: یزدی هم با خوشرویی و طیب خاطر این تغییر را پذیرفت، لذا انصاف نیست که عده‌ای با تحرکات و فضاسازی نامأنوس و تفسیری دوگانه‌، شخصیت‌ها را تحریک و خانه مطبوعات را از مدار پویایی و حرکت رو به جلو خارج کنند.

 طاهری عنوان کرد: مجموعه‌ای که فعالیت‌های اصلی از جمله تعاونی مسکن، مصرف و تعاونی چاپ را در حال اجرا دارد و امروز توانستیم به نتایج ارزشمندی در راستای مسکن خبرنگاران برسیم.

 انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول