اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارسال اطلاعات 27 ارگان دولتی

دفترچه جامع نوروزی سال 91 در دست تدوین است

خبرگزاری فارس: معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: دفترچه جامع نوروزی سال 91 شامل اطلاعات ادارات و ارگان‌های دولتی این استان با ارسال اطلاعات 27 ارگان دولتی در دست تدوین است.

دفترچه جامع نوروزی سال 91 در دست تدوین است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر صادقی ظهر امروز در نشست شورای اداری این اداره‌کل، اظهار داشت: تاکنون اطلاعات 27 ارگان دولتی استان چهار محال و بختیاری برای چاپ در دفترچه نوروزی سال 91 در این استان ارسال شده است.

وی افزود: اطلاعات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس بین جاده‌ای، هلال احمر، راه و ترابری، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری سامان، بن، بروجن، فارسان، بلداجی، نافچ، هفشجان، کیان، فرخشهر، نقنه، فردانبه، گهرو و بانک‌های کشاورزی و ملت به این اداره کل ارسال شده است. 

صادقی ادامه داد: در دفترچه جامع نوروزی سال 91 اطلاعات راهدارخانه‌ها، پایگاه‌های هلال احمر و اورژانس، توصیه‌های بهداشتی، تاریخچه استان، شماره تلفن‌های پاسخگو به مسافرین، معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی هر شهر اسکان مسافرین درج شده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در این دفترچه اطلاعاتی نوروز اطلاعات استان به صورت کامل و جامع در راستای خدمت‌رسانی به مسافرین، راهنمای مسافرین در کمترین زمان در این استان چاپ می‌شود.

وی به ظرفیت‌های گردشگری چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و افزود: این استان به عنوان استان مقصد گردشگری می‌تواند در زمینه جذب گردشگر طبیعت‎گردی و ژئوتوریسم به عنوان الگو در کشور مطرح شود.

صادقی ادامه داد: وجود تالاب‎های بین‌المللی با ویژگی‌های منحصر به فرد، مناطق نمونه گردشگری متنوع و گردشگاه‎های بکر و طبیعی چهارمحال و بختیاری را به عنوان استان جدید مقصد گردشگری به ایرانیان و جهانیان معرفی کرده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش گسترش صنعت گردشگری در توسعه اقتصادی استان، گفت: لازم است با همکاری دستگاه‌های مسئول و رفع نقاط ضعف، در بهبود ارائه خدمات به مسافران و گردشگران ورودی به استان تلاش کنیم.

وی با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‎های دست‎اندرکار در جذب توریست و گردشگر به این استان، خاطرنشان کرد: گردشگری، صنعتی تخصصی است و کسب رضایت گردشگر، به همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها وابسته است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول