اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان خبر داد

کشف بیش از 70 هزار مواد محترقه در سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان از کشف بیش از 70 هزار و 810 عدد مواد محترقه از ابتدای سال جاری تاکنون در سیستان ‌و بلوچستان خبر داد.

کشف بیش از 70 هزار مواد محترقه در سیستان ‌و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس احمد طاهری اظهار داشت: مراسم سنتی چهارشنبه‌سوری امسال با نظارت خانواده‌ها در محلات برگزار می‌شود.

وی افزود: سال گذشته مراسم چهارشنبه‌سوری به طور متمرکز در پارک ملت زاهدان برگزار شد اما امسال با تدابیر اتخاذ شده این مراسم با نظارت والدین و عدم استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا در سطح محلات برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان‌ و بلوچستان تصریح کرد: ماموران اداره نظارت بر امکان عمومی زاهدان در طول سال دائم مراقب صنوفی هستند که مبادرت به خرید و فروش مواد محترقه می‌کنند به طوریکه از ابتدای سال جاری تاکنون 70 هزار و 810 عدد مواد محترقه و آتش‌زا در سیستان‌ و بلوچستان کشف و 4 واحد صنفی نیز پلمپ شده است.

طاهری از خانواده‌ها خواست نظارت بیشتری بر رفتار فرزندان خود داشته باشند و از استعمال و خرید و فروش مواد محترقه جلوگیری کنند.

وی همچنین از نوجوانان و جوانان نیز خواست با پرتاب کردن ترقه و دیگر مواد آتش‌زا باعث سلب آسایش و آرامش نشوند و مواد منفجره را از داخل ماشین و خانه جلوی پای سالمندان، نوزادان و سایر اقشار عامه پرتاب نکنند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان با بیان اینکه شادمانی واقعی در شاد کردن است نه در آزار دیگران گفت: نباید به اجرای غلط این مراسم سلامتی خود و خانواده را به آتش بسپاریم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول