اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون‌های فرهنگی مساجد سیستان‌ و بلوچستان خبر داد

اختصاص اعتبارات ویژه برای تجهیز کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: اعتبارات ویژه برای تجهیز کتابخانه‌های مخزن‌دار به سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است.

اختصاص اعتبارات ویژه برای تجهیز کتابخانه‌های سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی جعفری‌راد پیش از ظهر امروز در همایش گرامیداشت نوزدهمین سالروز تأسیس ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری کل کشور در شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: اعتبارات ویژه برای تجهیز کتابخانه‌های مخزن‌دار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: 18 اسفندماه فرصت مناسبی برای تقویت همکاری و تعامل اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با یکدیگر است.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مسئولان و رابطان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد چریک و سربازان گمنام امام زمان (عج) در عرصه‌های فرهنگی هستند.

جعفری‌راد با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی با ذهن و روح انسان‌ها در ارتباط است، گفت: مساجد مبدأ خیزش بیداری اسلامی در دنیا محسوب می‌شوند.

وی با بیان این مطلب که انتخابات سال 88 با مدیریت فرزندان کانون‌های فرهنگی و هنری خنثی شده است، افزود: انقلاب اسلامی در ایران از متن مسجد شکل گرفته است.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مسجد مکانی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی است، عنوان کرد: فضای مسجد از سیاست‌بازی بدون دیانت به دور است.

جعفری‌راد تصریح کرد: مسئولان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد وظیفه مهمی برای خط مشی قرار دادن جوانان به مسائل فرهنگی بر عهده دارند.

وی با تأکید بر اینکه فکر فرهنگی از کار فرهنگی تأثیرگذارتر است، گفت: اگر چه دشمنان انقلاب برای به انحراف کشاندن جوانان ما پول‌های زیادی سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما ملت ایران با فکر فرهنگی نبود امکانات را جبران می‌کنند.

رئیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان اضافه کرد: مسئولان و متولیان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با پناه دادن جوانان در مسجد آنها را در برابر ناهنجاری‌ها و انحرافات جامعه بیمه کنند.

جعفری‌راد بیان کرد: فضای مساجد را پاتوق جوانان قرار دهیم و بر فکر و اخلاق آنها مدیریت کنیم.

وی خادم مسجد بودن را یک افتخار برای هر انسان دانست و گفت: انسان‌ها جانشین پروردگار بر روی زمین هستند به همین منظور خود را به مادیات دنیا نفروشند.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول