اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس زندان مرکزی زاهدان:

اصلاح و تربیت مددجویان توانمندسازی شخصیتی را به دنبال دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره زندان زاهدان گفت: فرایند اصلاح و تربیت مددجویان توانمندسازی شخصیتی و بازسازی اجتماعی مددجویان را دنبال می‌کند.

اصلاح و تربیت مددجویان توانمندسازی شخصیتی را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سعید رحمتی در بازدید مسئول دفتر حمایت از حقوق کودکان و زنان بی‌سرپرست دادگستری سیستان و بلوچستان از اندرزگاه نسوان این زندان اظهار داشت: با هدف بررسی مشکلات و مسائل مددجویان اندرزگاه نسوان زندان مرکزی زاهدان، مسئول دفتر حمایت از حقوق کودکان و زندان بی‌سرپرست دادگستری سیستان و بلوچستان از اندرزگاه نسوان این زندان بازدید کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات خانوادگی، اجتماعی و شرایط تحصیلی از عوامل مهم و تأثیرگذار علل بروز جرم در بین مددجویان است، افزود: بررسی و تبیین مسائل مددجویان نسوان و ارائه راهکارهای مناسب از سوی کارشناسان  اجتماعی در راستای توانمندسازی شخصیتی و روانی مددجویان، می‌تواند راهگشای بازگشت شرافتمندانه آنان به جامعه و شناخت بهتر علل ارتکاب جرم و همچنین آسیب‌های اجتماعی شود.

رحمتی  ادامه داد: اصلاح، تربیت، ضرورت، اهتمام، شرکت منسجم و مؤثر در دوره‌های آموزشی و فرهنگی و اشتغالزایی در زندان محوری‌ترین مسیر برای بازگشت سالم مددجویان جوان به جامعه و مؤثرترین فرایند در عرصه توانمندسازی مددجویان و تقویت و اصلاح رفتاری و شخصیتی مددجویان است.

کلثوم موذن مسئول دفتر حمایت از حقوق کودکان و زندان دادگستری سیستان و بلوچستان نیز در این بازدید با بیان قول مساعد در زمینه پیگیری و بررسی مشکلات و مسائل مددجویان و ارائه راهکارهای لازم برای توانمندسازی مبلغ 4 میلیون و 200 هزار ریال نیز به مددجویان بی‌بضاعت اندرزگاه نسوان کمک مالی کرد.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول