اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به بارش سنگین برف

محورهای خراسان‌رضوی برف‌روبی و نمک‌پاشی می‌شود

خبرگزاری فارس: با توجه به بارش سنگین برف، عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای چند شهرستان خراسان‌رضوی در حال انجام است.

محورهای خراسان‌رضوی برف‌روبی و نمک‌پاشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و ترابری خراسان‌رضوی، بنابر اعلام مرکز مدیریت راه‌های خراسان‌رضوی، با توجه به انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای شهرستان‌های تایباد، تربت‌جام و تربت‌حیدریه، سرخس، نیشابور، فریمان و بخش احمدآباد، تردد در این مسیرها به کندی صورت می‌گیرد.

مرکز مدیریت راه های استان اعلام کرد: با توجه به بارش شدید برف، نشست برف در ارتفاعات تایباد 6 الی 15 سانتی‌متر، در گردنه بنی‌تاک تربت‌جام 10 سانتی‌متر، در شهرستان فریمان 5 سانتیمتر و در باخرز 2 الی 4 سانتی‌متر گزارش شده که لازم است خودروهای عبوری از محورهای این شهرستان‌ها با رعایت تمامی قوانین رانندگی و سرعت مطمئنه در مسیر خود تردد نمایند.

هم‌چنین براساس این اطلاعیه و با توجه به بارش برف در گردنه گوجگی در محور مشهد – کلات، گردنه الم‌لی و محور امام‌قلی قوچان و جاده‌های شهرستان‌های مشهد، خواف، کلات و باخرز، لازم است رانندگان به هنگام عبور از این مسیرها تمامی نکات ایمنی را رعایت کنند.

در این اعلامیه آمده است: رانندگان عبوری از گردنه گوجگی هم‌اکنون شاهد وجود مه شدید نیز در طول مسیر هستند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول