اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌های نشست خبری پایان سال استاندار اصفهان

از کلمه اشتباه "نشت" در بنر تا دعای ویژه استاندار

خبرگزاری فارس: نشست خبری پایان سال استاندار با حواشی همراه بود که درج کلمه "نشت" به جای نشست در بنر نصب شده پشت سر استاندار از حاشیه‌های جالب توجه این نشست بود.

از کلمه اشتباه "نشت" در بنر تا دعای ویژه استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، استاندار اصفهان برای ارائه گزارش‌ عملکرد سالیانه استانداری اصفهان در سال 90، نشست خبری با حضور نمایندگان اصحاب رسانه برگزار کرد که معاونان وی نیز در این نشست خبری حضور داشتند.

*‌ در بنر پشت سر استاندار به جای کلمه نشست خبری به اشتباه نشت درج شده بود که یکی از خبرنگاران در ابتدای صحبت‌های خود به این موضوع اشاره کرد و استاندار به بنر پشت سر خود نگاه کرد.

*‌ استاندار اصفهان در بخشی از صحبت‌های خود در پاسخ به این سؤال که چرا ارتباطات خود را با رسانه‌ها در مقطعی کم کرد، ادامه داد: برای رسیدن به آرامش در رسانه‌ها سعی کردم تا ارتباط خود را با این رسانه‌ها کم کنم.

*‌ ذاکراصفهانی در بخشی از صحبت‌های‌ خود به خبرنگاران گفت که هیچ‌ فردی نمی‌تواند به من بگوید که در این چند سال با خط و ربط سیاسی عمل کرده‌ام.

*‌ وی در ادامه خطاب به خبرنگاران گفت که "امیدوارم استاندار شوید" و ادامه داد: اینکه نفرین کردم امیدوارم استاندار شوید، برای این نیست که بد شما را بخواهم برای این است که با استرس‌ها و مشکلات یک استاندار آشنا شوید و بدانید چه خبر است.

*‌ اسماعیلی، معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران درباره اینکه اطلاع‌رسانی در انتخابات ضعیف بود، گفت: ما انتخابات را در یک اتاق شیشه‌ای برگزار کردیم و خبرنگاران بسیاری مدام در تماس با ما بودند.

وی درباره نتایج انتخابات گفت: خبرنگاران فارس، مهر و چند رسانه دیگر مدام با ما در تماس بودند و از نتایج سؤال می‌کردند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول