اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی انجام شد

برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن گلستان

خبرگزاری فارس: چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گلستان در محل سالن جلسات ساختمان شهید دوانلوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان برگزار شد.

برگزاری انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن استان گلستان، سازمان نظام مهندسی معدن استان 428 عضو دارد که از این جمع تعداد 239 نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند.

بنابر این گزارش در این دوره از انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن گلستان، 132 نفر از اعضا که معادل 55 درصد کل اعضا دارای حق رأی بودند با حضور در محل رأی‎گیری، کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب کردند.

تعداد 10 نفر در گروه معدن، چهار نفر در گروه زمین‎شناسی، دو نفر در گروه متالوژی و دو نفر در گروه نقشه‎برداری کاندیدای عضویت در هیئت مدیره این سازمان بودند که در گروه معدن حسین ربیع‎نژاد، صادقعلی مقدم با کسب بیشترین آرا به عنوان عضو اصلی انتخاب شدند.

در گروه زمین‌شناسی نیز آقای منصور خواجه به عنوان عضو اصلی انتخاب شد.

در گروه متالوژی آقای یادگار احمدی لیوانی به عنوان عضو اصلی انتخاب شد و فرزاد ابراهیمی‎ ملکشاه نیز در گروه نقشه‌برداری با کسب بیشترین آرا به عضویت هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گلستان درآمد.

همچنین آقایان جواد قلعه‎قافی و منصور رحمتی به عنوان اعضای علی‎البدل هیئت مدیره انتخاب شدند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول