به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجانشرقی، تراب محمدی در حاشیه بازدید از مرکز اطلاعرسانی مستقر در فرودگاه بینالمللی تبریز افزود: در کنار فعالیت راهنمایان گردشگری مستقر در فرودگاهها با همت و تدبیر اداره کل فرودگاههای استان در ایام تعطیلات سال نو و آغاز سفرهای نوروزی، تلفنهای 24 ساعته فرودگاههای آذربایجانشرقی پاسخگوی مشکلات مسافران هوایی به این خطه است.
دبیر ستاد دایمی تسهیلات سفر آذربایجانشرقی گفت: دفتر پاسخگویی به مشکلات و سئوالات گردشگران در این روزها به طور شبانهروزی پذیرای گردشگران خواهد بود.
وی تشریح کرد: مهمانان میتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل یا سئوال با اداره کل فرودگاههای آذربایجانشرقی به شماره تلفن 04115260413 تماس حاصل کنند.
محمدی خاطرنشان کرد: این اداره کل و عضو اصلی ستاد دایمی تسهیلات سفر استان در ایام سفرهای نوروزی اقدام به تهیه بروشورهای راهنمای مسافران به صورت نقشه استان همراه با شماره تلفنهای ضروری کرده که در فرودگاهها به گردشگران ورودی به استان تقدیم خواهد کرد.
دبیر ستاد تسهیلات سفر استان با بیان اینکه در روز اول سال نو برخی از مسئولان در فرودگاهها به استقبال مسافران نوروزی میآیند، گفت: میراث فرهنگی استان در کنار اداره کل فرودگاههای استان مانند سالهای گذشته با حضور مدیران ارشد استان در نخستین روز از تعطیلات نوروزی با اهدای شاخه گل و برخی هدایا به استقبال میهمانان نوروزی میرود.
محمدی یادآور شد: همچنین اکیپهای هلال احمر برای ارائه خدمات و کمکهای احتمالی در فرودگاههای استان مستقر خواهند شد.
وی تصریح کرد: فرودگاهها، راهآهن و پایانههای مسافربری عمومی آذربایجانشرقی با بسیج نیروها و فعالیت شبانهروزی تلاش خود را برای ایجاد سفری ایمن و راحت برای گردشگران نوروزی ورودی به استان فراهم کردهاند.
انتهای پیام/ح30