اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز:

پیروزی ماشین‌سازی بر نساجی عیدی تماشاگران خواهد بود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: پیروزی این تیم بر نساجی قائم‌شهر عیدی تماشاگران خواهد بود.

پیروزی ماشین‌سازی بر نساجی عیدی تماشاگران خواهد بود

شهرام دبیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در گروه "ب" رقابت‌های لیگ دسته یک تعدد تیم‌های مطرح سبب افزایش حساسیت مسابقات شده و چهار هفته پایانی سیمای تیم‌های صعودکننده از این گروه را مشخص خواهد کرد.

وی افزود: شکست ماشین‌سازی در اهواز سبب شد که سایر تیم‌ها فاصله خود را کم کنند، اما تیم ما باید در چهار بازی باقیمانده برای کسب تمام امتیازات لازم گام به میدان گذاشته و دیگر فرصت اشتباه ندارد.

شهرام دبیری به بازی حساس تیمش مقابل نساجی قائم‌شهر اشاره کرد و گفت: نساجی در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و تا رده چهارم جدول صعود کرده و خود در صف مدعیان قرار گرفته است، بدین جهت روز جمعه شاهد بازی حساس دو تیم ماشین‌سازی و نساجی قائم‌شهر خواهیم بود و من امیدوارم تماشاگران ماشین‌سازی با حضور خود در ورزشگاه شرایط برد تیمشان را فراهم کنند.

وی در همین مورد خاطرنشان کرد: ماشین‌سازی توانایی برد بر حریف خود را دارد و پیروزی سه بر یک در دور رفت موید این ادعا است، اما غفلت در این بازی می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار امیدواری کرد، این تیم با پیروزی بر نساجی قائم‌شهر و کسب سه امتیاز این بازی، ضمن تحکیم بخشیدن موقعیت خود در جدول، عیدی تماشاگران فهیم خود را نیز دهد.

ماشین‌سازی تبریز در پایان هفته بیست و دوم با کسب 34 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

این تیم در آخرین بازی خود در سال 90 روز جمعه میزبان تیم نساجی قائم‌شهر است سه بازی باقیمانده ماشین‌سازی که در سال 91 برگزار می‌شود در تبریز مقابل آلومینیوم هرمزگان، در شیراز مقابل برق شیراز و در یزد در مصاف تربیت این شهر است.

ماشین‌سازی با 42 سال قدمت قدیمی‌ترین باشگاه آذربایجان است که بعد از انصراف شرکت ماشین‌سازی تبریز از تیمداری، برادران دبیری مسئولیت این باشگاه را تقبل کردند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول