اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرج در جمع مردم البرز:

امیدوارم این سفر دستاوردهای بزرگی برای مردم البرز داشته باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرج گفت: امیدوارم این سفر دستاورد و برکات بزرگی برای مردم البرز داشته باشد.

امیدوارم این سفر دستاوردهای بزرگی برای مردم البرز داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج ، پیش از سخنان رئیس جمهور حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرج طی سخنانی ضمن خیر مقدم به رئیس جمهور گفت: امیدوارم این سفر دستاوردها و برکات بزرگی برای مردم استان البرز داشته و شاهد توسعه بیشتر استان با تلاش‌های دولت خدمتگزار و مسئولان استانی باشیم.

کازرونی تأکید کرد: توسعه استان البرز تحت هدایت رهبری مقام معظم رهبری و تلاش‌های دولت خدمتگزار به ویژه شخص رئیس جمهور و بالاخره عزم و اراده مردم البرز محقق شده است.

وی اظهار داشت:‌ امیدواریم رئیس جمهور امروز مصوباتی در راستای رفع مشکلات مردم در جلسه هیئت دولت به تصویب برساند.

هم‌چنین عیسی فرهادی استاندار البرز نیز پس از سخنان امام جمعه کرج در جایگاه حضور یافت و طی سخنانی ضمن خیر مقدم به رئیس جمهور گفت:‌ خدا را شاکریم که در سایه هدایت رهبری معظم انقلاب رئیس‌ جمهوری فداکار،‌ متدین، خادم بی‌منت و یاور رهبر داریم.

وی اضافه کرد:‌ حضور رئیس جمهور برای چندمین بار در استان البرز دستاوردهای بسیاری برای این منطقه داشته و امیدواریم چهارمین سفر نیز برای رفع مشکلات مردم با اهمیت باشد.

وی با اشاره به سه سفر گذشته هیئت دولت به منطقه گفت:‌ ان‌شاءالله مجموعه خدمات انجام شده در جلسه هیئت دولت به اطلاع رئیس جمهور خواهد رسید و بار دیگر به نمایندگی از مدیران استانی در البرز تعهد خود را بر انجام وظایف و اجرای برنامه‌های کلان کشور به ویژه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مصوبات هیئت دولت انجام دهیم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول