اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار خبر داد

کسب رتبه نخست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در سطح کشور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در سطح دانشگاه‌های کشور، رتبه نخست را کسب کرده است.

کسب رتبه نخست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در سطح کشور

امین بهزادمهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: براساس ارزیابی‌های انجام شده از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در راستای ایجاد نظام کارآمد و بهبود عملکرد تربیت‌بدنی دانشگاه توانست رتبه نخست دانشگاه‌های کشور را در این زمینه به خود اختصاص دهد.

وی افزود: معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از اقدامات دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: در این لوح محمود ملاباشی اظهار داشته است؛ براساس ارزیابی‌های صورت پذیرفته، عملکرد تربیت‌بدنی دانشگاه در سال تحصیلی 89-88 رتبه نخست در سه سطح در بین دانشگاه‌های کشور را کسب کرده است.

وی در ادامه لوح سپاس خود خطاب به ریاست دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار آورده است: به طور حتم این اقدامات در راستای تقویت تربیت‌بدنی دانشگاه می‌تواند شتاب جهت‌داری را به ورزش دانشگاهی کشور منتقل کند که این مهم نتیجه تلاش‌های مستمر شما و دیگر همکاران در عرصه‌های مختلف است.

همچنین مدیر کل تربیت‌بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز با ارسال لوح تقدیری از زحمات حسین پیرانی مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار تقدیر کرده است.

انتهای پیام/صا30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول