اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن اسبق تیم فوتبال نفت آبادان:

اردوی کیش تیم صنعت نفت را متحول کرد

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دهه 70 گفت: اردوی تیم فوتبال صنعت نفت در جزیره کیش به سود این مجموعه بوده و این تیم را متحول کرده است.

اردوی کیش تیم صنعت نفت را متحول کرد

کامل شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در بازی مقابل شاهین بوشهر بازی برتری را ارائه داد و مستحق پیروزی بود.

وی در همین خصوص اضافه کرد: اگر بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نواختن ضربات آخر دقت لازم را داشتند بدون ترید با اختلاف گل بالا حریف بوشهری خود را شکست می‌دادند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دهه 70 از دیدار تیم سابقش در مقابل شاهین بوشهر گفت و افزود: تیم فوتبال صنعت نفت می‌توانست در 20 دقیقه ابتدایی کار را تمام کند هر چند نباید از این واقعیت به سادگی گذشت که استرس ناشی از پیش رو بودن فینال جام حذفی، فشار زیادی را به شاهین تحمیل کرده بود.

وی در ادامه با تمجید از اردوی اخیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: بازی در مقابل شاهین بوشهر نشان داد که اردوی جزیره کیش این مجموعه را از نظر روحی، فنی و تمرکز متحول کرده است.

شریفی همچنین از دیدار بعدی تیم صنعت نفت در چارچوب مسابقات لیگ برتر گفت و تصریح کرد: دیدار مقابل مس سرچشمه تا حد زیادی وضعیت ماندگاری صنعت نفت در لیگ برتر را مشخص می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه که بازی‌های بعد از دیدار مقابل مس سرچشمه به مراتب سخت‌تر از این مسابقه هستند، پیروزی در این مسابقه بسیار حیاتی است.

بازیکنان اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان افزود: تیم مس سرچشمه که چیزی برای از دست دادن ندارد به احتمال فراوان روی به بازی ریسکی آورده و بازیکنان صنعت نفت باید خود را برای روبرو شدن با این موقعیت آماده کنند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر کشور از ساعت 16 روز شنبه در ورزشگاه تختی، میزبان مس سرچشمه است.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول