اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای پوشش خبری چهارمین سفر استانی

122 خبرنگار البرزی سفر رئیس جمهور را پوشش می‌دهند

خبرگزاری فارس: 122 خبرنگار،‌ گزارشگر و عکاس البرزی چهارمین سفر رئیس‌ جمهور به استان البرز را پوشش خبری می‌دهند.

122 خبرنگار البرزی سفر رئیس جمهور را پوشش می‌دهند

محمدرضا جهان‌شاهلو کارشناس اداره مطبوعات استانداری البرز با اعلام این خبر به خبرنگار فارس در کرج گفت: 20 خبرنگار البرزی امروز همراه با رئیس‌ جمهور حضور داشته و 10 خبرنگار دیگر نیز به همراه محمدرضا رحیمی معاون اول دولت برنامه‌های این سفر را پوشش می‌دهند.

وی تصریح کرد: هم‌چنین 42 خبرنگار در شهرستان‌های مختلف استان از جمله کرج،‌ ساوجبلاغ، طالقان و نظر‌آباد مسئولیت پوشش خبری چهارمین سفر رئیس ‌جمهور در سطح شهر را برعهده دارند.

جهان‌شاهلو ادامه داد: ‌این در حالی است که 50 خبرنگار دیگر از استان‌ البرز برای پوشش جلسه هیئت دولت و نشست خبری معاون اول رئیس جمهور که شامگاه امروز برگزار می‌شود دعوت شده‌اند.

وی تصریح کرد: بنابراین 122 خبرنگار، عکاس، گزارشگر و تصویربردار مسئولیت پوشش رسانه‌ای چهارمین سفر رئیس ‌جمهور به استان البرز را برعهده دارند.

جهان‌شاهلو خاطرنشان کرد: این در حالی است که به همراه دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان تعدادی خبرنگار و عکاس از تهران اعزام شده‌اند که انتظار می‌رود با تلاش مسئولانه خبرنگاران البرزی این سفر مهم به صورت گسترده اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول