اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن سینمای جوانان رودبار:

مستند زیتون در رودبار تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر انجمن سینمای جوانان رودبار از تهیه و تولید مستند زیتون در این شهرستان خبر داد.

مستند زیتون در رودبار تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار حسین لطیفی عصر امروز در جلسه انجمن سینمای این شهرستان با اشاره به تولید مستند زیتون در رودبار اظهار داشت: مستند زیتون نقش این میوه الهی را در زندگی مردم رودبار به تصویر می‌کشد.

وی با بیان اینکه این مستند در فصول مختلف سال تصویر‌برداری شده است افزود: این مستند هم‌اکنون در مرحله تصویربرداری است.

مدیر انجمن سینمای جوانان رودبار ابراز داشت: این مستند از مراحل مختلف تولید، توزیع و فرآوری زیتون و نقش این میوه در زندگی و اقتصاد مردم منطقه حکایت دارد.

به گفته وی مستند زیتون، در شهرهای لوشان، منجیل، رستم‌آباد و رودبار تصویربرداری شده و تا اردیبهشت سال 91 آماده تدوین می‌شود.

لطیفی ادامه داد: تصویربرداری این فیلم در قطع دی‌وی‌دی توسط زینب فرجی، جواد حیدری و حسین لطیفی انجام می‌گیرد و عکس‌های این مستند را داود کریمی ثبت می‌کند.

وی از برگزاری کارگاه نقد و نمایش فیلم در شهرهای رودبار، منجیل و لوشان خبر داد و اذعان کرد: این کارگاه به همت انجمن سینمای جوانان و همکاری کانون کتابخانه‌های عمومی شهرستان، کانون فیلم و عکس لوشان، کانون فرهنگی هنری فجر منجیل برگزار می‌شود.

مدیر انجمن سینمای جوانان رودبار تصریح کرد: با توجه به پراکندگی شهرستان و برای تشویق علاقه‌مندان به هنر هفتم، نمایش فیلم کوتاه جشنواره‌های مختلف و همچنین نقد و بررسی آثار در شهرهای مختلف رودبار به نمایش درآمده است.

وی یادآور شد: این کارگاه‌ها هر هفته در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه در سالن سینمایی مجتمع فرهنگی سینمایی انجمن سینمای جوانان رودبار، سالن آمفی تئاتر کتابخانه‌های منجیل و لوشان برگزار می‌شود.

لطیفی استعدادیابی در حوزه سینما، تشویق جوانان به عرصه فیلم‌سازی و نمایش فیلم برای علاقه‌مندان که فاقد شرایط حضور در کارگاه‌های انجمن در مرکز شهرستان هستند را جزو اهداف برگزاری این کارگاه‌ها عنوان کرد.

وی تصریح کرد: هر ماه یکی از آثار تولیدی فیلم‌سازان رودبار ضمن نمایش در این کارگاه‌ها با حضور فیلم‌ساز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول