اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به یاد شهدای گمنام

3 هزار نهال در تپه نورالشهدای شهرکرد غرس شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته منابع طبیعی، یاد و خاطره شهدای گمنام با کاشت 3 هزار اصله نهال در تپه نورالشهدای شهرکرد گرامی داشته شد.

3 هزار نهال در تپه نورالشهدای شهرکرد غرس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع) بعد از ظهر امروز در این آیین که با حضور نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری و جمعی از مدیران برگزار شد، اظهار داشت: به مناسبت هفته منابع طبیعی و با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام 3 هزار اصله نهال در تپه نورالشهدای شهرکرد غرس شد.

حسینعلی شریفی افزود: همزمان با این مراسم نمادین، کاشت بیش از 10هزار اصله نهال در سراسر این استان با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)  آغاز شد.

وی تصریح کرد: کاشت نهال در استان چهارمحال و بختیاری  با همکاری سازمان بسیج سازندگی، اداره‌کل منابع طبیعی و شهرداری‎های انجام می شود.

وی از کاشت 200 اصله نهال به همت بسیجیان فارسان خبر داد و گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی با همکاری بسیج سازندگی و اداره منابع طبیعی شهرستان فارسان این تعداد نهال در ستاد سپاه ناحیه فارسان و حوزه‎های مقاومت تابعه غرس شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قمر بنی هاشم (ع) به کاشت 500 اصله نهال توسط بسیجیان سپاه ناحیه بروجن

همزمان با هفته منابع طبیعی اشاره کرد و اظهار داشت: این تعداد نهال مثمر و غیر مثمر به دست بسیجیان، خانواده معظم شهدا و مسئولان ادارات و نهادهای انقلابی همزمان با هفته منابع طبیعی در تپه نورالشهدای بروجن کاشته شد.

وی کاشت 300 اصله نهال در تپه نورالشهدای کیار را از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته منابع طبیعی عنوان کرد و افزود:

به همت بسیجیان و پایوران سپاه ناحیه کیار تعداد 300 اصله نهال در تپه نورالشهدای شهرستان کیار و حوزه‎های تابعه غرس شد.

وی با اشاره به اهمیت کاشت درخت از دیدگاه ائمه معصومین (ع) افزود: حفظ منابع طبیعی و پرورش و ارتقای آن واجب است.

شریفی افزود: بهره‎برداری بی‎رویه از منابع طبیعی به ویژه مراتع و جنگل‎ها در دنیا موجب به هم‎ریختگی چرخش آب در طبیعت می‎شود و برخی حادثه‏ها بر اثر دخالت مستقیم انسان در این چرخه به وجود می‎آید.

‎وی به نقش بسیج در همه عرصه‎های مورد نیاز کشور اشاره کرد و گفت: سازمان بسیج سازندگی در همه صحنه‎های رفع محرومیت، مشارکت در توسعه و آبادانی و پیشگامی در عرصه‎های علمی، فناوری و توسعه و آبادانی کشور خدمات شایان توجهی ارائه کرده واین اقدامات ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول