اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

امیدوارم باقرشهر به حداکثر سرانه فضای سبز در جهان برسد

خبرگزاری فارس: معاون فنی عمرانی استاندار تهران با اشاره به سرانه فضای سبز باقرشهر گفت: امیدوارم در آینده نزدیک باقرشهر به حداکثر سرانه فضای سبز در جهان دست یابد.

امیدوارم باقرشهر به حداکثر سرانه فضای سبز در جهان برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمدرضا محمودی دقایقی پیش در جشن بهار در بهاران که به مناسبت هفته درختکاری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای باقرشهر و شهدای انرژی هسته‌ای در باقرشهر برگزار شد ضمن تقدیر از حضور حماسی ملت غیور ایران در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به واقع ملت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در 12 اسفند افتخار آفریده و بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

معاون فنی عمرانی استاندار تهران تاکید کرد: با این حماسه آفرینی ملت ایران و قرار گرفتن در آستانه بهار واقعا بهار در بهاران است و امیدواریم مردم بتوانند به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنند.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که سال 91 همچون 33 سال‌ گذشته سالی پر افتخار و توام با پیشرفت‌های روزافزون و عزت و اقتدار ایران اسلامی باشد.

محمودی سرانه فضای سبز در باقرشهر را 18 مترمربع دانست و تاکید کرد: به فضل خدا باقرشهر از سرانه فضای سبز مناسبی برخوردار است که این موضوع جای خوشحالی دارد.

معاون فنی عمرانی استاندار تهران با اشاره به آلاینده‌های موجود در باقرشهر بیان داشت: متاسفانه آلاینده‌های فراوانی از جمله پالایشگاه شهید تندگویان تهران و غیره در اطراف باقرشهر وجود دارد که برای کاهش میزان آلایندگی‌ها نیاز به کاشت درخت و توسعه فضای سبز در این شهر حس می‌شود.

محمودی در پایان با ابراز رضایت از میزان سرانه فضای سبز در باقرشهر تصریح کرد: امیدواریم باقرشهر در آینده نزدیک به حداکثر سرانه‌های فضای سبز جهانی برسد و این از آرزوهای ما است.

این گزارش حاکی است، جشن بهار در بهاران که به مناسبت هفته درختکاری و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای باقرشهر و شهدای انرژی هسته‌ای با حضور محمدرضا محمودی معاون فنی و عمرانی استاندار تهران، امیرحسین باقرنژاد فرماندار شهرستان باقرشهر، فضل‌الله جمالو، مدیر عامل شرکت سایپا پرس، قدیمی مدیرعامل پالایشگاه شهید تندگویان تهران،‌ جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر و اعضای شورای اسلامی این شهر در سالن همایش‌های عطر یاس باقرشهر برگزار و طی آن از مدیرعامل پالایشگاه شهید تندگویان، مدیرعامل گاز ری، مدیرعامل شرکت سایپا پرس، مهران جباری دبیر کارگروه فضای سبز باقرشهر و جواد مغروری عضو کارگروه فضای سبز باقرشهر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/و۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول