اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زابل:

تلاش نمایندگان منتخب مردم از جان و دل باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه زابل گفت: نمایندگان منتخب مردم در مجلس نهم باید تمام تلاش آنها از جان و دل بوده و برای مردم کار کنند.

تلاش نمایندگان منتخب مردم از جان و دل باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام سید کاظم طباطبایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای المهدی (عج) زابل برگزار شد، اظهار داشت: از حضور فعال و دشمن‌شکن مردم سیستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی که حماسه 12 اسفند ماه را به وجود آوردند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

وی افزود: مردم مومن و مسلمان و ولایتمدار سیستان با حضور خود در پای صندوق‌های رای، بار دیگر مشت محکمی بر دهان ظالمان و استکبار جهانی زدند.

خطیب جمعه زابل بیان کرد: شما مردم فهیم، شریف و ولایتمدار سیستان در انتخابات مجلس  نهم، سنگ تمام گذاشتید و زبان از حضور شما انسان‌های وفادار به نظام و انقلاب قاصر است تا بتواند تقدیر و تشکر کند.

طباطبایی یادآور شد: دشمن در تمام مدت سعی کرد با ترفندها و تبلیغات فراوان مانع حضور مردم در پای صندوق‌های رای شود و فکر می‌کردند که می‌توانند با این حرف‌های دروغین مردم را به صحنه نیاورند اما مردم ما با بصیرت و هوشیاری تمام با حضور حماسی‌شان، این را ثابت کردند که پشت این انقلاب و رهبر خود محکم و استوار ایستاده‌اند.

امام جمعه زابل عنوان کرد: از هر فردی که سوال می‌شد برای چه رای می‌دهی و در انتخابات شرکت می‌کنی، جواب می‌دادند که این وظیفه شرعی و انقلابی ماست و به فرمان رهبر و ولی‌امر مسلمین برای پیشرفت و آبادانی کشورمان به صحنه آمده‌ایم.

طباطبایی تصریح کرد: من به کسانی که با رای مردم انتخاب شده و وارد مجلس شده‌اند، تبریک گفته و از آنها می‌خواهم همانطور که مردم از دل و جانشان به شما رای دادند شما هم باید با تمام توان تلاش کنید تا پاسخ این اعتماد مردم را بدهید و برایشان کار کنید.

وی گفت: مردم حق مسلم آنها است که به آنان خدمت شود زیرا این ملت هر موقع که انقلاب به آنها نیاز داشته به صحنه آمده‌اند و از انقلاب دفاع کرده‌اند.

امام جمعه زابل اضافه کرد: دشمن همواره از حضور ملت ایران در میادین مختلف وحشت داشته و دارد.

طباطبایی به 25 اسفند ماه سالروز حادثه دلخراش فاجعه تاسوکی و شهادت افراد مظلوم که به دست اجیر شدگان استکبار به شهادت رسیدند، اشاره کرد و گفت: این عزیزان مظلومانه به شهادت رسیدند و عاملان این جنایت نیز به سزای اعمالشان رسیدند، یاد و خاطر این شهیدان بزرگ گرامی باد.

وی تصریح کرد: شهیدان ما همیشه زنده‌اند و خون پاکشان سبب شده که این انقلاب پا برجا بماند.

خطیب جمعه زابل همچنین به 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام (ره) اشاره کرد و افزود: این نهاد مقدس صرفا برای کمک به خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران تاسیس شده و کارنامه خوبی را در این چند سال از خود بر جای گذاشته است.

طباطبایی گفت: در آستانه سال نو قرار داریم، این عید بزرگ و باستانی را به همه تبریک گفته و امیدواریم سال خوبی را آغاز کنند.

وی اضافه کرد: عید نوروز از یک سو آغاز بهار طبیعت است و از سوی دیگر آغاز بهار آیات خداوند که بوی الهی را به مشام ما انسان‌ها می‌رساند.

امام جمعه زابل ادامه داد: پیامبر (ص) می‌فرماید "هرگاه بهار را درک کردید به یاد قیامت بیفتید زیرا طبیعت مرده در بهار زنده می‌شود همانطور که مردگان در قیامت زنده می‌شوند".

طباطبایی تصریح کرد: در بهار طبیعت سعی شود کینه‌ها، حسادت‌ها و دشمنی‌ها دور ریخته شود و زشتی روح را با معنویت زیبا کنیم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول