اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش:

جوانان شیعه و سنی بیش از هر زمان دیگری با هم متحد باشند

خبرگزاری فارس: رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش گفت: جوانان و نوجوانان شیعه و سنی بیش از هر زمان دیگری با هم متحد باشند و با همبستگی و انسجام خود از مناطق جنگی بازدید کنند.

جوانان شیعه و سنی بیش از هر زمان دیگری با هم متحد باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، مولوی حسین‌بر در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اظهار داشت: اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور، آشنایی با رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان است.

وی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس، کارنامه درخشان ملت ایران در برابر جنگ حق علیه باطل است.

رابط  نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت شهرستان خاش بیان کرد: حضور خواهران و برادران بسیجی اعم از شیعه و سنی در کنار هم در مناطق عملیاتی جنوب کشور و بازدید از یادمان شهدا، خود یکی از عواملی است که می‌تواند فرهنگ ایثار و شهادت و بهره‌وری از فضای معنوی جبهه و جنگ را در بین نسل جوان جامعه توسعه و ترویج دهد.

مولوی حسین‌بر تصریح کرد: جوانان و نوجوانان شیعه و سنی بیش از هر زمان دیگری باهم متحد باشند و با همبستگی و انسجام خود از مناطق جنگی بازدید کنند زیرا این اعزام‌ها در واقع خاری در چشم دشمنان انقلاب و اسلام است.

وی خاطرنشان کرد: نسل جوان جامعه آینده‌سازان انقلاب و انتقال دهندگان جوانمردی‌ها، رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و ... شهدا و رزمندگان هستند که حضور زائران سرزمین‌های نور وحدت کلمه و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و دفاع از ایران اسلامی است.

شیعه و سنی درس وحدت را از شهدا می‌آموزند

مولوی عبدالغنی دهانی بسیجی اهل سنت نیز گفت: اعزام کاروان‌های راهیان نور هدفی در راستای خنثی‌سازی توطئه های دشمنان و به نمایش گذاشتن وحدت بین شیعه و سنی است.

وی افزود: اعزام خواهران و برادران بسیجی شیعه و سنی در کنار هم برای بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس کار بسیار مهم و ارزشمندی است که به همت سپاه استان در راستای پیشرفت، امنیت کشور و نشان دادن وحدت بین دو قوم شیعه و سنی انجام می‌شود.

این مولوی بسیجی بیان کرد: در این اعزام‌ها، بسیجیان با تجلیل از مقام شامخ شهدا، گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان با حضور در مناطق جنگی از نزدیک فضای معنوی این مکان را درک و لمس کرده و با حضور خود در کنار یکدیگر وحدت و همبستگی خویش را به دشمنان نشان می‌دهند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران با مشاهده تجلی همبستگی و وحدت دو مذهب شیعه و سنی عقب نشینی کرده و خواهند فهمید که تهدیدات و نقشه‌های شوم آنها دیگر برای ملت ایران کارساز نیست و کارایی ندارد.

مولوی دهانی با تاکید بر اینکه خواهران و برادران بسیجی اعم از شیعه و سنی در این سفر معنوی با حفظ وحدت از شهدا درس می‌گیرند، عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس، شهدا اعم از فارس و بلوچ در کنار هم برای پاسداری از نظام انقلاب اسلامی و دفاع از وطن زندگی و خون خود را پای درخت اسلام ریخته و امروزه جوانان و نوجوانان فارس و بلوچ به دشمنان اثبات کرده‌اند که توطئه‌های دشمنان کاربردی نداشته و نمی‌تواند بین وحدت و همبستگی و انسجام و اتحاد این دو قوم خدشه وارد کند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول