اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

به نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال امیدوار هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: با اینکه سپاهان صدرنشین لیگ برتر دست نیافتنی است اما به نایب قهرمانی در لیگ برتر امید امیدوار هستیم.

به نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال امیدوار هستیم

سیدمحسن بابامیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: جنگ صعود به رده‌های بالاتر در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه بین تیم‌های فوتبال برق شیراز و امید صبای قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی کامل تیمش برای این دیدار ابراز کرد: هفته‌های پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در راه است و تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس برابر یکی از مدعیان رقابت‌های لیگ برتر به مصاف برق شیراز خواهد رفت.

وی ادامه داد: دور برگشت از مسابقات این فصل فوتبال باشگاه‌های کشور رده سنی امید، روز شنبه بیستم اسفند ماه با برگزاری چند‌ مسابقه در شهرهای مختلف کشورمان هفته هشتم خود را پشت سر خواهد گذاشت و طی آن در یکی از بازی‌های مهم تیم صبای قم به مصاف تیم چهارم جدول رده‌بندی می‌رود.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با ابراز رضایت از نتایج تیمش در نیم فصل دوم رقابت‌ها افزود: در بیست و یکمین هفته رقابت‌های لیگ برتر در دیداری بسیار حساس میزبان تیم فوتبال امید برق شیراز خواهیم بود، دیداری که موفقیت در کسب سه امتیاز آن یک گام دیگر تیم ما را به صعود به رده‌های بالاتر جدول و حتی مقام نایب قهرمانی لیگ برتر امید نزدیک‌تر می‌کند.

وی تصریح کرد: کادر فنی و بازیکنان ما شناخت دقیقی از تیم فوتبال امید برق شیراز دارند و در دیدار رفت نیز موفق شدند حریف خود را با نتیجه تساوی بدون گل در خانه خود متوقف کنند و یک امتیاز مصاف با تیم چهارم این فصل را از آن خود کنند.

بابامیری یادآور شد: تیم ما بعد از کسب پیروزی دو بر یک در دیدار هفته بیستم که منجر به تداوم موفقیت‌های چند هفته اخیر از نیم فصل دوم شد و همچنین موفقیت در دیدارهای خارج از خانه برابر ذوب آهن و شهرداری تبریز، قطعا بازی خوبی را در مقابل تیم برق شیراز به نمایش خواهد گذاشت، زیرا اکنون وضعیت روحی و جسمی بسیار خوبی داریم.

وی عنوان داشت: هفته قبل تیم ما در دیداری که بسیار سخت و دشوار بود به سه امتیاز بازی خانگی با تیم فوتبال امید ماشین سازی تبریز دست یافت تا به کسب سه امتیاز دیگر و کاهش اختلاف خود با رقبا، مکان‌های اول تا پنجم رده‌بندی لیگ برتر امید نزدیک شود.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه نخستین تجربه حضور در لیگ برتر برای فوتبال قم مفید خواهد بود اضافه کرد: پیروزی تیم ما در دیدار خانگی هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه تختی قم مقابل تیم فوتبال ماشین‌سازی در حالی به دست آمد که ابتدا یک بر صفر عقب افتادیم اما با تلاش بازیکنان توانستیم گل خورده را جبران کرده و حتی گل برتری را هم به ثمر رساندیم.

صبای قم در حالی که تا پیش از این دیدار نتایج خوبی از نیم فصل دوم لیگ برتر امید در کارنامه دارد، در یکی از مهم‌ترین دیدارهای خانگی خود در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 14 روز شنبه بیستم اسفند ماه در ورزشگاه تختی قم به مصاف برق شیراز می‌رود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول