اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خبر داد

بررسی 20 دستور کار در جلسه شورای فرهنگ عمومی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از بررسی 20 دستور کار در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان طی سال‌ جاری خبر داد و گفت: تاکنون 11 جلسه در استان تشکیل شده است.

بررسی 20 دستور کار در جلسه شورای فرهنگ عمومی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آباد چهارشنبه شب در یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان اظهار کرد: امسال 92 مصوبه در جلسات یاد شده به تصویب رسید که بیشتر این مصوبات اجرایی و برخی از آنها نیز در دست اجرا هستند.

وی با اشاره به همکاری و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان در راستای برگزاری این جلسات و اجرای مصوبات از تلاش همه اعضای جلسه تقدیر کرد.

وی همچنین به برگزاری روند باشکوه انتخابات مجلس نهم در استان کردستان اشاره کرد و افزود: حضور مردم در انتخابات 12 اسفند نماد بیداری و ولایت‌مداری این مردم و پیروی از مقام معظم رهبری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: مردم همواره در همه عرصه حضور فعالانه داشته و دارند و در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی حماسه دیگری در این استان خلق کردند.

میمنت‌آبادی اضافه کرد: امیدواریم نمایندگان منتخب مردم نیز بتوانند با خدمت صادقانه جوابگوی عزم و اراده مردم در این حماسه باشکوه باشند.

وی ضمن تقدیر از حضور گستردگی مردم در انتخابات همچنین از هیئات اجرایی، نظارتی و بازرسی انتخابات استان کردستان تقدیر کرد و تلاش این عزیزان را نیز ستود.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: قطعاً با حضور مردم همیشه در صحنه استان کردستان و تلاش بی‌نظیر آنها شاهد ایرانی آبادتر و استانی توسعه‌یافته‌تر خواهیم بود.

در این جلسه حکم دو نفر از اعضای جدید جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان صادر و حکم یک نفر دیگر نیز تمدید شد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول