اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

معلم: سوریه به همکاری با هیئت سازمان ملل پایبند است

خبرگزاری فارس: وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بر پایبندی دمشق به همکاری با هیئت سازمان ملل تاکید کرد.

معلم: سوریه به همکاری با هیئت سازمان ملل پایبند است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه"سانا"، "ولید المعلم" امروز در دیدار با خانم "والری آموس" گفت که دمشق به همکاری با هیئت سازمان ملل در چارچوب احترام به حاکمیت و استقلال سوریه پایبند است.

وی افزود: با وجود همه تحریم‌های ظالمانه‌ای که برخی کشورهای عربی و اروپایی علیه سوریه اعمال کرده و مستقیما معیشت ملت سوریه را هدف قرار داده‌اند اما رهبران سوریه نهایت تلاش خود را برای تامین مواد غذایی و ارائه خدمات بهداشتی به همه شهروندان بکار بسته‌اند.

آموس نیز اظهار داشت که هدف از سفر وی به سوریه ارزیابی اوضاع انسانی در این کشور به منظور تامین مایحتاج اساسی شهروندان است.

وی همچنین بر احترام بر حاکمیت سوریه تاکید کرده و مخالفت خود را با استفاده از بعد انسانی برای اهداف سیاسی را اعلام و تاکید کرد که با تلاش‌ برخی کشورها برای مطرح کردن ایده "دالان‌های انسانی" و "مناطق حایل" مخالف است.

سفر معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه به سوریه تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول