اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج عشایری کشور:

عشایر همیشه برای انقلاب و نظام پا در رکاب هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج عشایری کشور گفت: عشایر همیشه برای انقلاب و نظام پا در رکاب هستند و این منحصر به دوران دفاع مقدس نبوده است.

عشایر همیشه برای انقلاب و نظام پا در رکاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سردار مهدی جمشیدی ظهر امروز در دومین کنگره بسیج عشایری کشور در قصرشیرین تأکید کرد: بزرگداشت یاد شهدای عشایر حرکتی ماندگار و یک تکلیف مهم است و همه بایستی راه شهدا را ادامه داده و در مسیر تحقق ارزش‌ها و خط مستقیم ولایت تا پای جان ثابت قدم باشیم.

وی افزود: شهدای عشایر در دوران دفاع مقدس در رکاب امام زمان (عج) توانستند رشادت‌های بزرگی خلق کرده و در دفاع از آرمان‌های والای اسلام و قرآن و گوش به‌فرمان ولایت در خلق حماسه‌های بزرگ نقش داشتند.

جمشیدی به نقش عشایر در جهاد اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: عشایر علاوه بر تامین بخشی از نیازهای اقتصادی کشور در بخش تأمین گوشت قرمز و لبنیات، مشارکت بالایی در دفاع از کیان ایران اسلامی داشتند، این مرزداران بیدار ثابت کردند مدافعان واقعی انقلاب اسلامی هستند.

دومین کنگره سراسری شهدای جامعه عشایری کشور با حضور مقامات کشوری و لشگری، مسوولان محلی و خانواده های 200 شهید جامعه عشایری کشور از استانهای ایلام، کردستان، لرستان، همدان، آذربایجان غربی و شرقی و کرمانشاه برگزار شد از خانواده هشت شهید شاخص استان‌های شرکت کننده در این کنگره با اهدا تندیس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول