اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان خبر داد

دوربین مداربسته در معابر اردکان نصب می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: به منظور برقراری امنیت بیشتر و با همکاری شهرداری و فرمانداری این شهرستان، دوربین مداربسته در معابر، مراکز و اماکن تجاری اردکان نصب می‌شود.

دوربین مداربسته در معابر اردکان نصب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، محمدحسین فرهنگ‌فر ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای کلی و عمومی پیشگیری از وقوع جرم در اردکان، هدف از برگزاری این نشست را تعامل هرچه بیشتر پلیس آگاهی با ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی عنوان کرد. این نشست به منظور ارائه راهکارهای پیشگیری، همکاری و تعامل همچنین جلب مشارکت ادارات و مراکز دولتی و خصوصی در راستای تامین امنیت شهروندان به ویژه در ایام نوروز برگزار شده است.

فرهنگ‌فر درباره مباحث مطرح شده در این نشست تصریح کرد: رعایت اصول پیشگیری نظیر نصب دوربین‌های مداربسته، سیستم‌های هشدار دهنده و راه‌های مواجهه کارمندان و فروشندگان با سارقان بانک‌ها و طلافروشی‌ها از جمله مواردی بود که در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

* نصب دوربین مدار بسته در معابر، مراکز و اماکن تجاری اردکان

وی از نصب سیستم دوربین مداربسته در سطح معابر و اماکن پرتردد شهر اردکان با همکاری شهرداری و فرمانداری این شهرستان خبر داد و گفت: این دوربین‌های مداربسته به صورت شبانه‌روزی از اماکن مهم نظیر معابر و مراکز دولتی، تجاری و اقتصادی تصویربرداری کرده و در پیشگیری از وقوع جرایم مختلف به ویژه سرقت بسیار موثر است.

* عدم توجه مردم به موارد ایمنی دلیل وقوع 90 درصد از جرایم در یزد

وی دلیل وقوع 90 درصد از جرایم در استان یزد را سهل‌انگاری و عدم توجه مردم به موارد ایمنی عنوان کرد و افزود: از همشهریان یزدی در سراسر استان تقاضا می‌کنیم که از حمل و انتقال وجوه نقد از بانک‌ها و مجتمع‌های تجاری و اقتصادی پرهیز کنند چرا که این کار زمینه‌ ارتکاب سرقت توسط متخلفان را فراهم می‌کند.

* توصیه‌های نوروزی به همشهریان یزدی

عدم توقف و اسکان در حاشیه شهرها در هنگام سفر در ایام نوروز،هماهنگی با پلیس و احراز هویت کسانی که با عنوان پلیس و مامور ادارات آب، برق و گاز قصد ورود به منازل را دارند، پرهیز از خرد کردن چک‌های مسافرتی افراد ناشناس و غیربومی و عدم نگهداری مقادیر متنابه وجوه نقد و زیورآلات در منازل از دیگر توصیه‌های رئیس پلیس آگاهی استان به همشهریان یزدی در آستانه تعطیلات نوروز بود.

فرماندار اردکان نیز در این نشست با اشاره به آشنایی پلیس آگاهی به شگردهای ارتکاب جرم توسط متخلفان حرفه‌ای، بر ضرورت آموزش و آگاهی‌بخشی پلیس به مردم از طریق رسانه‌ها ی گروهی به ویژه صدا و سیما تاکید کرد.

در این نشست برخی از مسئولان و رؤسای بانک‌های شهرستان اردکان نظرات و پیشنهادات خود را درباره تعامل هرچه بیشتر و بهتر مراکز دولتی و خصوصی با نیروی انتظامی به منظور افزایش ضریب امنیتی اماکن کلیدی شهرستان و پیشگیری از وقوع جرایم مختلف بیان کردند.

انتهای پیام/خ۱۰/ط4000.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول