اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان تیم فوتبال فولاد ماهان‌نوین اصفهان:

در بازی فردا برابر شهرداری تبریز کار را یکسره می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم فوتبال فولاد ماهان‌نوین اصفهان گفت: در دیدار پلی‌آف فردا با تیم شهرداری تبریز قصد داریم کار را یکسره کنیم و برای بازی برگشت با خیالی آسوده به مصاف این حریف برویم.

در بازی فردا برابر شهرداری تبریز کار را یکسره می‌کنیم

علی آذرپرور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: قصد داریم در بازی فردای خود برابر حریف تبریزی کار را یکسره کنیم و در بازی برگشت با خیالی آسوده به مصاف این حریف برویم و در نهایت صعود به لیگ برتر فوتسال ایران را جشن بگیریم.

وی در ادامه به شرایط رقابت‌های لیگ دسته‌ نخست فوتسال اشاره کرد و افزود: این بازی‌ها در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد که دو تیم برتر هر دو گروه به بازی‌های پلی‌آف صعود کردند که از گروه شمال تیم‌های شهرداری تبریز و استیل‌آذین و از گروه جنوب نیز تیم‌های گاز خوزستان و فولاد ماهان‌نوین باید به صورت ضربدری با یکدیگر دیدار کنند و در پایان نیز دو تیم برتر دیدارهای پلی‌آف به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال صعود می‌کنند.

کاپیتان تیم فوتبال فولاد ماهان‌نوین اصفهان هم‌چنین به بازی هفته قبل این تیم اشاره کرد و بیان داشت: تیم گاز خوزستان را در بازی رفت با نتیجه هشت بر صفر شکست داده بودیم و در بازی برگشت نیز با این تیم به تساوی 2 بر 2 رسیدیم.

وی تصریح کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در بازی فردا هم با غیرت و تعصب بازیکنانمان برای صعود به میدان می‌رویم.

آذرپرور با بیان اینکه تمام بازیکنان این تیم از بازیکنان بومی خود اصفهان هستند، گفت: این تیم شایسته صعود به رقابت‌های لیگ برتر فوتسال است و اصفهان صاحب چهار نماینده در این رقابت‌ها شود.

وی هم‌چنین افزود: شب گذشته جلسه بسیار خوبی را با محمدرضا ساکت برگزار کردیم که مدیرعامل این باشگاه نیز از نتایج خوب این تیم بسیار خرسند بود که جا دارد از زحمات وی و سایر مسئولان باشگاه تشکر کنم.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول