اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تبریز میزبان نخستین همایش منطقه‌ای فرآوری محصولات کشاورزی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین همایش منطقه‌ای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در تبریز برگزار می‌شود.

تبریز میزبان نخستین همایش منطقه‌ای فرآوری محصولات کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود محمدیان صبح امروز در جمع دست‌اندرکاران برگزاری این همایش اظهار داشت: استان ما پیشرو در فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در کشور است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: نخستین همایش منطقه‌ای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی روز پنج‌شنبه 18 اسفندماه سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد.

محمدیان تصریح کرد: در راستای ارتقای علوم و فنون بسته‌بندی و فرآوری محصولات کشاورزی، این همایش منطقه‌ای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی با حضور اساتید، پژوهشگران، کارشناسان، مسئولان کشوری و استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان با شرکت صاحبان صنایع فرآوری و بسته‌بندی به میزبانی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی در تبریز برگزار خواهد شد.

وی، هدف از برگزاری این همایش را ایجاد فضای مناسب برای ارائه یافته‌های نوین صنعت فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی، ارتقای دانش، مهارت و آگاهی بهره‌برداران و تولیدکنندگان مرتبط با صنایع کشاورزی، تبادل اطلاعات و اطلاع‌رسانی در زمینه بهداشت و استانداردهای فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی ذکر کرد و افزود: نقش فرآوری و بسته‌بندی محصولات کشاورزی در کاهش ضایعات و ماندگاری محصول، ارزش افزوده کالا، امنیت غذایی و سلامت جامعه همچنین شیوه‌های نوین و پیشرفته بسته‌بندی محصولات کشاورزی از جمله مهمترین محورهای موضوعی این همایش به شمار می‌رود.

محمدیان با بیان اینکه در این همایش با بررسی روش‌ها و شیوه‌های بسته‌بندی همچنین انطباق آن با شرایط موجود بخش کشاورزی، راه‌های جدید و شیوه‌های کارآمدتری در توسعه هرچه بهتر و مطلوب‌تر بخش کشاورزی استان، برای ورود به بازارهای جهانی جایگزین روش‌های قدیمی خواهد شد، اظهار داشت: از 50 مقاله رسیده به دبیرخانه همایش 18 مقاله برگزیده شد که از میان آنها دو مقاله برتر انتخاب و در همایش ارائه خواهد شد از سوی دیگر 16 مقاله نیز به‌عنوان پوستر در محل همایش نصب خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با اشاره به پرداختن به کیفیت بسته‌بندی، بازاریابی و صادرات در این همایش گفت: کارگاه‌های آموزشی با موضوعات اصول و فنون فرآوری و بسته‌بندی محصولات دامی، باغی و زراعی و اصول و فنون بازاریابی با محوریت فنون مذاکره و برندسازی همچنین نمایشگاهی از محصولات فرآوری و بسته‌بندی شده توسط صاحبان صنایع استان در سالن‌های جانبی محل برگزاری همایش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول