اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خلخال و اردبیل کشف شد

50 هزار مواد محترقه از قاچاقچیان به دست آمد

خبرگزاری فارس: در شبانه‌روز گذشته با تلاش نیروهای انتظامی شهرهای اردبیل و خلخال 50 هزار مواد محترقه خطرناک از قاچاقچیان و فروشندگان کشف و ضبط شد.

50 هزار مواد محترقه از قاچاقچیان به دست آمد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خلخال عصر امروز در جریان کشف 48 هزار مواد محترقه در خلخال اظهار داشت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خلخال در یک عملیات موفق شدند 48 هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش‌زا از قاچاقچیان و فروشندگان توزیع عمده به دست آورند.

حسین بهمنی تصریح کرد: در همین راستا دو کیلو مواد مخدر نیز از نوع تریاک و یک کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان به دست آمد.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا 10 نفر دستگیر شده و تحویل مقامات قضایی شهرستان خلخال شدند.

به گزارش فارس، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خلخال اضافه کرد: ‌این عمل در راستای برقراری امنیت اجتماعی برگزار شده و نیروی انتظامی آماده همکاری صمیمانه مردم با پلیس با هدف برقراری امنیت اجتماعی است.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه‌ سوری تلاش می‌کنیم تا با عوامل توزیع‌کننده مواد محترقه برخورد جدی داشته باشیم.

اما در شهرستان اردبیل نیز با تلاش مأموران پلیس و امنیت عمومی اردبیل دو هزار و 120 عدد مواد محترقه دست‌ساز و خطرناک کشف شد.

مأموران پلیس و امنیت عمومی اردبیل با هدف برخورد با تهیه و تولیدکنندگان مواد محترقه دست‌ساز از طریق گزارش‌های مردمی موفق به دستگیری عده‌ای شدند که در زیرزمین منزلی اقدام به ساخت و فروش مواد محترقه دست‌ساز و خطرناک می‌کرد.

مأموران این یگان در کمترین زمان ممکن سازنده مواد محترقه را شناسایی و با انجام عملیاتی وی را دستگیر کرده که در بازرسی از محل سکونت وی دو هزار و 120 عدد مواد محترقه خطرناک به دست آمد.

این متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شده است.

 

کشف 51 هزار مواد محترقه خطرناک در اردبیل

فرمانده انتظامی اردبیل گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان اردبیل در چند ساعت گذشته 51 هزار عدد مواد محترقه خطرناک کشف و ضبط شد.

حسین علیزاده افزود: با هدف جلوگیری از خطرهای احتمالی مواد محترقه و منفجره در روزهای پایانی سال طرح تشدید برخورد با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد محترقه از روزهای قبل در دستور کار قرار گرفته و در این راستا با تلاش‌های انجام شده در کنار کشف 51 هزار و 700 عدد انواع مواد محترقه خطرناک سه نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی به خطرناک بودن بازی کودکان و نوجوانان با مواد محترقه و منفجره را یادآور شد و تصریح کرد: والدین باید حرکات و رفتار فرزندان خود را کنترل کرده و آنها را در استفاده از این‌گونه مواد پرخطر آگاه کنند تا در روزهای خوش آخر سال اتفاق ناگواری نیفتد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول