اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بازدیدهای این هفته صورت گرفت

مغازه‌های فروشندگان مواد محترقه پلمب می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر از پلمب سه واحد صنفی فروشنده مواد محترقه در این شهرستان خبر داد و گفت: واحدهای صنوفی که اقدام به فروش مواد محترقه کنند، پلمب می‌شوند.

مغازه‌های فروشندگان مواد محترقه پلمب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، صابر عباس‌زاده بعد از ظهر امروز در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با صنوف متخلف که اقدام به فروش مواد محترقه غیرمجاز می‌کنند، پلیس امنیت عمومی این شهرستان تعدادی از واحدهای صنفی شهرستان را مورد بازرسی قرار داد.

وی با اشاره به اینکه در این بازدید‌ها 8 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز از چند مغازه و فروشنده کشف شد که این امر منجر به پلمب چند باب مغازه در این راستا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر گفت: در ادامه افراد متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی به دادسرا معرفی شدند تا قانون در مورد آنان اعمال شود.

وی در ادامه اظهار داشت: پلیس به منظور تامین امنیت شهروندان با انجام مراقبت‌های لازم و نامحسوس، تمام حرکات و فعالیت‌های مشکوک مغازه‌دارانی که برای سودجویی اقدام به فروش این مواد به نوجوانان می‌کنند را زیر نظر داشته و با هماهنگی مقام قضایی به شدت با این افراد برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آذرشهر گفت: مردم باید در نظر داشته باشند که مواد محترقه‌ای که به صورت قاچاق وارد و توزیع می‌شود، استاندارد نبوده و خطرات جانی در پی دارد که در عین خطرناک بودن خسارت‌های جبران‌ناپذیر به دنبال خواهد داشت.

وی یادآور شد: پلیس با افرادی که مخل آسایش مردم بوده و در روزهای آتی و در آستانه چهارشنبه آخر سال به دنبال ایجاد آلودگی صوتی باشند به شدت برخورد می‌کند.

عباس‌زاده تصریح کرد: از خانواده‌ها انتظار داریم مراقب فرزندان خود باشند و از تهیه و نگهداری مواد محترقه در منازل به صورت جدی خودداری کرده و فرزندان خود را با خطرات این مواد آشنا کنند تا شاهد اتفاق ناگواری نباشیم و خانواده‌ها سال خود را به خوشی به پایان برده و سال جدید را آغاز کنند.

وی در ادامه بار دیگر تاکید کرد: از آنجایی که همه‌ساله در چهارشنبه آخر سال برخی افراد سودجو با ساختن مواد محترقه دستی خطرناک در صدد کسب درآمد هستند و احتمال تلفات جانی و صدمات جبران‌ناپذیر ناشی از استفاده از این مواد محترقه وجود دارد، از این رو برخورد نیروی انتظامی با مزاحمان و حادثه‌آفرینان جدی و قاطع خواهد بود از این لازم است مراقب رفتارهای خود باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول