اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

یکی از نامزدهای ریاست جمهوری مصر در گفت‌وگو با فارس:

کرامت شهروندان مصری در پرونده فساد مالی آمریکا هدف قرار گرفت

خبرگزاری فارس: "حازم صلاح ابواسماعیل" نامزد احتمالی ریاست جمهوری مصر در خصوص پرونده فساد مالی آمریکا در مصر تاکید کرد آنچه در این مساله اتفاق افتاد کرامت شهروندان مصری و هم‌چنین دستگاه قضایی این کشور را هدف قرار داد.

کرامت شهروندان مصری در پرونده فساد مالی آمریکا هدف قرار گرفت

"حازم صلاح ابواسماعیل" نامزد احتمالی ریاست جمهوری مصر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره، در مورد پرونده فساد مالی آمریکا در مصر تاکید کرد: آنچه که در مساله تامین منابع مالی خارجی برای سازمان‌های مردمی در مصر و قاچاق متهمان این مساله اتفاق افتاد، کرامت شهروندان مصری و هم‌چنین دستگاه قضایی این کشور را هدف قرار داده است.

وی افزود که این متهمان در مصر در راستای تخریب کشور و تقسیم آن فعالیت می‌کردند و به عبارت دیگر به امنیت داخلی و خارجی کشور لطمه وارد کردند چگونه می‌توان به آنها اجازه سفر داد.

ابواسماعیل اقدام آمریکایی‌ها در اعزام هواپیماهای نظامی به فرودگاه قاهره را "زشت و وقیحانه" خواند و گفت که این وقاحتی از جانب آنها است که بگویند 13 تن از مسافران این هواپیما تابعیت غیر آمریکایی دارند.

وی هم‌چنین اظهار کرد که بعد از حادثه‌ای که اتفاق افتاده به هیچ شکلی نمی تواند به رای مصری‌های مقیم خارج به ویژه مصری‌های مقیم آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور که ماه مه آینده برگزار می‌شود، اعتماد داشته باشد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول