اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

جوانان اصفهانی مکانی برای پرواز ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه تمام قسمت‌های مناسب ورزش‌های هوایی استان اصفهان در اختیار یکی از سازمان‌های دولتی قرار دارد، بنابراین هیچ‌گونه فرصتی برای پریدن جوانان علاقه‌مند به ورزش‌های هوایی به وجود نمی‌آید.

جوانان اصفهانی مکانی برای پرواز ندارند

سیداحمد عطایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از جمله رشته‌های مورد علاقه جوانان اصفهانی رشته‌های مختلف پرواز است که در صورت نبود امکانات به طور حتم این رشته در ورطه فراموشی فرو می‌رود.

وی که سمت بازرسی انجمن‌های ورزشی را نیز برعهده دارد با بیان اینکه نبود امکانات ورزشی هر جوانی را ممکن است به سمت معضلات اجتماعی بکشاند، تصریح کرد: از بهترین مکان‌های مناسب پرواز، کوه صفّه است که هر بخش از این کوه نیز در اختیار یکی از واحد‌های نیرو‌های مسلح قرار دارد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به سوءاستفاده برخی از افراد در جعل عنوان مربیگری رشته‌های هوایی و ادعای ارائه مدرک پرواز کرد و بیان داشت: چنین افرادی خود از دارا بودن حکم قانونی مربیگری محروم هستند.

وی توصیه‌ای به جوانان علاقه‌مند به پرواز کرد و اظهار داشت: برپایی اردو‌ی مختلط ورزش‌های هوایی بدون مجوز از طرف افراد ناشایست، مشکلات زیادی را گریبان‌گیر کمیته ورزش‌های هوایی استان اصفهان کرده است.

عطایی تأکید کرد: تمام مشتاقان ورزش‌های هوایی برای تحقیق در مورد این ورزش باید به کمیته ورزش‌های هوایی استان اصفهان مراجعه کنند.

وی در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه ورزش استان اصفهان از نابسامانی زیادی در رنج است، اظهار داشت: هیئت انجمن‌های ورزشی با توجه به تعداد زیاد کمیته‌های زیر پوشش خود هنوز از کوچک‌ترین امکانات مادی بی‌بهره است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان اضافه کرد: نکته جالب توجه در این است که برخلاف گذشته هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان در ابتدای امر باید خود بودجه‌های‌ لازم را به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان ارائه داده و پس از آن از این اداره بخواهد کمبود‌های مالی را جبران کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به تقسیمات کشوری گردنه رخ به استان اصفهان تعلق دارد، اما نیروی انتظامی استان چهار‌محال و بختیاری با عقاید تعصبی خود از پرواز علاقه‌مندان اصفهانی به ورزش‌های هوایی جلوگیری می‌کند که این موضوع باید از طرف مسئولان ورزشی استان اصفهان پیگیری شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول