اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور احمدی‌نژاد

عملیات اجرایی 11 کیلومتر آزادراه رشت ـ قزوین آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی ۱۱ کیلومتر آزادراه رشت ـ قزوین با حضور احمدی‌نژاد آغاز شد.

عملیات اجرایی 11 کیلومتر آزادراه رشت ـ قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار لحظاتی قبل عملیات اجرایی ۱۱ کیلومتر آزادراه رشت قزوین با اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال آغاز شد.

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز با حضور رئیس جمهور ۴۰ پروژه عمرانی و صنعتی افتتاح می‌شود.

مهدی سعادتی اعتبار این پروژه‌ها را بالغ بر ۸ هزار ۱۶۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها نقش بسزایی در ارتقاء و بهبود شاخص‌های توسعه ای استان در بخش‌های زیربنایی، بهداشت، درمان و صنعت و معدن ایفا می‌کنند. حدود ۴ هزار میلیارد ریال در بخش مسکن مهر و ۶۸۰ هزار ریال در بخش پروژه‌های عمرانی و ۳هزار و ۴۸۲ میلیارد ریال در بخش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده است.

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر توسط احمدی‌نژاد اذعان داشت: افتتاح پروژه مسکن مهر یکی از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که صبح امروز توسط رئیس جمهور افتتاح شد. پروژه‌های مسکن مهر برای حدود ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص و ماهر شغل ایجاد کرده است.

سعادتی در بخش سرمایه‌گذاری صنعت و معدن خاطرنشان کرد: در این بخش نیز یک هزار و ۷۷۸ شغل ایجاد شده است.

استاندار گیلان پروژه‌های دیگر استان و قابل افتتاح توسط احمدی‌نژاد را دانشکده دندانپزشکی ذکر کرد و گفت:‌این پروژه از مصوبات دور نخست و دوم سفر هیات دولت بوده که با اعتباری بالغ بر ۱۲۲ میلیارد ریال توسط رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره گازرسانی به روستای محروم تنیان صومعه‌سرا بیان داشت: گازرسانی به این روستای محروم از مصوبات سفر رئیس‌جمهور بود که امروز توسط احمدی‌نژاد روستای محروم تنیان گاز رسانی می‌شود.

سعادتی برآورد اولیه خط تغذیه گازرسانی به این روستای محروم را ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با این گازرسانی ۷۶۹ خانوار دارای گاز می‌شوند.

لحظاتی دیگر پروژه‌های دیگر استان در بخش صنعت، معدن و تجارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آب و فاضلاب روستایی، آب فاضلاب شهری،‌آب منطقه ای،‌دانشکده علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، شیلات، پارک علم ‌و فناوری، حمل و نقل و پایانه‌ها، بنادر و دریانوردی و فنی حرفه‌ای توسط رئیس جمهور از طریق ویدیوکنفرانس در شرکت مخابرات گیلان افتتاح می‌‌شود.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول