اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد گفتمان‌های دینی:

بی‌اعتمادی از عواقب روابط دختر و پسر است

خبرگزاری فارس: استاد گفتمان‌های دینی شهرستان سقز با اشاره به اینکه بررسی‌ها نشان داده است که روابط دختر و پسر در تمام‌ جوامع نتایج منفی دارد، گفت: بی‌اعتمادی از عواقب اینگونه روابط است.

بی‌اعتمادی از عواقب روابط دختر و پسر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، نسرین عبدی عصر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی ایمان سقز اظهارداشت: عواقب روابط دختر و پسر خیانت، بی‌عفتی، ترک تحصیل، بلوغ زود رس و بی‌اعتقادی است.

وی با اشاره به دیگر عواقب اینگونه روابط افزود: روابط نامشروع و افسردگی نیز از دیگر عواقب روابط دختر و پسر است.

وی که در جمع 70 دانش‌آموز دختر مدرسه یاد شده سخن می‌گفت، یادآور شد: جایگاه رفیع و شان انسانی دختر ایجاب می‌کند مانند یک گوهر باشد و ارزش و اعتبار گوهری و پاکی و کرامت و ظرافت خود را از دست ندهد.

این استاد گفتمان‌های دینی ادامه داد: این دو جنس باید تا زمان مناسب ازدواج روابط آنها محدود باشد تا اقتدار و کرامت هر دو محفوظ بماند.

عبدی تصریح کرد: ایمان به خدا، دوری از کفر، توجه به جایگاه و شخصیت فردی، احترام به پدر و مادر می‌تواند جوانان ما را از مسیر نادرست دور کرده و به سمت مسیر درست هدایت نماید.

وی خواستار هوشیاری دانش‌آموزان دختر در جامعه کنونی شد و گفت: دشمنان اسلام با استفاده از تهاجم فرهنگی درصدد لطمه زدن به جوانان ما به ویژه زنان و دختران هستند و آنچه که می‌تواند سپری در برابر این آسیب‌ها باشد تقوا و پاکی است که نباید لحظه‌ای از آن غافل بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز نیز با اشاره به اینکه این اداره مجری اجرای طرح گفتمان‌های دینی در شهرستان سقز است، بیان داشت: در سال‌جاری تاکنون 112 گفتمان دینی در سطح مساجد و مدارس استان برگزار شده است.

حجت‌الاسلام محمد وحیدی اضافه کرد: این گفتمان‌ها به منظور مبارزه با جنگ نرم دشمنان و افزایش آگاهی جوانان است.

در این گفتمان دانش‌آموزان سوالات خود را مطرح کردند و استاد این دوره از گفتمان‌ها به آنها پاسخ داد.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول