اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد

توسعه صنعت بانکرینگ هرمزگان در دستور کار است

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان پیشرفت در صنعت بانکرینگ را یک اصل اساسی و اولویت‌دار برای این استان دانست و گفت: یکی از مسیرهای درآمد در استان توسعه صنعت بانکرینگ است.

توسعه صنعت بانکرینگ هرمزگان در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابرهیم عزیزی ظهر امروز طی جلسه‌ای در این ارتباط اظهار داشت: توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی، بندر شهید رجایی و ظرفیت سوخت‌رسانی از برنامه‌های در دست اقدام است.

وی توسعه ناوگان حمل و نقل دریایی، بندر شهید رجایی و ظرفیت سوخت‌رسانی را از برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و افزود: شش کشتی اقیانوس‌پیما در صنایع فراساحل در حال ساخت است که یکی از این کشتی‌ها با ظرفیت 35 هزار تن به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار هرمزگان پیشرفت در صنعت بانکرینگ را یک اصل اساسی و اولویت‌دار برای استان دانست و ادامه داد: یکی از مسیرهای درآمد در استان توسعه صنعت بانکرینگ است که با افزایش تولید سوخت از 2 میلیون لیتر به 6 میلیون لیتر، گام‌هایی اساسی در این بخش برداشته می‌شود.

عزیزی به بالا بردن ظرفیت صنعت در استان اشاره کرد و ابراز داشت: پروژه‌های خوبی در زمینه فولاد آغاز شده که از جمله آن می‌توان به پروژه فولادصبا، کاوه جنوب و فولادساحل خلیج فارس اشاره کرد که ظرفیت تولید فولاد را از 2.8 میلیون تن به 10 میلیون تن فولاد می‌رساند.

وی در پایان متذکر شد: امید است با بالا بردن ظرفیت تولید  فولاد در استان، هرمزگان قطب اول کشور در این زمینه شود و با رشد زیرساخت‌ها زمینه‌ای برای اشتغال‌زایی جوانان نیز فراهم شود.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول