اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم واترپلو فولادماهان:

قهرمانی ماهان حاصل تلاش یک مجموعه هماهنگ بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم واترپلو فولاد ماهان گفت: قهرمانی تیم واترپلو ماهان حاصل تلاش یک مجموعه هماهنگ و هم دل بود که به چیزی جز قهرمانی تیم فکر نمی‌کردند.

قهرمانی ماهان حاصل تلاش یک مجموعه هماهنگ بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حمید شب‌انگیز صبح امروز در نشستی خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از تمام مسئولان باشگاه، بازیکنان، کادر فنی و به ویژه هواداران خوب فولادماهان تشکر کنم که همواره تیم واترپلوی ماهان را مورد حمایت خود قرار داده و در نهایت قهرمانی این تیم را جشن گرفتند.

وی با اشاره به انتخابش به عنوان برترین مربی لیگ بیان داشت: از دوستان و همکارانم در سازمان لیگ و کمیته فنی سپاسگزارم که بنده را به عنوان مربی برتر انتخاب کردند البته مربیان بسیار شایسته‌ای در واترپلوی ایران داریم که می‌توانستند این عنوان را به دست بیاورند.

سرمربی تیم واترپلو فولادماهان با بیان اینکه کیفیت مسابقات در لیگ امسال بسیار خوب بود، تأکید کرد: لیگ سال قبل به دلیل برگزاری با 12 تیم از دو جهت کیفیت بالایی نداشت، زیرا برخی تیم‌ها چندان قدرتمند و هماهنگ نبودند و برخی از استخرها استاندارد نبود که این مسائل کیفیت مسابقات را کاهش می‌داد.

وی افزود: اما در لیگ امسال به دلیل برگزاری مسابقات با هشت تیم، کیفیت تیم‌ها به دلیل بهره‌گیری از بازیکنان بهتر بالاتر رفت، از طرفی مشکل استخرها نیز تا حد زیادی حل شده و موجب شد سطح مسابقات به میزان قابل توجهی افزایش یابد.

شب‌انگیز با اشاره به اینکه در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم، تصریح کرد: برگزاری 14 مسابقه و کسب 13 پیروزی و تنها یک تساوی نشان دهنده کار خوب تیمی فولادماهان است.

وی با بیان اینکه تیم فولادماهان با 27 امتیاز قهرمان شد و با تیم دوم جدول شش امتیاز اختلاف داشتیم، اظهار داشت: تیم ما اگر در سه بازی شکست می‌خورد باز هم قهرمان می‌شد، اما خوشحالم که بدون شکست قهرمان شدیم.

عضو سابق کمیته فنی واترپلو تأکید کرد: هرگز فراموش نکنید که لیگ امسال بسیار فشرده بود و تمام تیم‌ها به ویژه در بازی‌های خانگی مدعی بودند.

وی با اشاره به اینکه ما در این فصل تیم بسیار جوانی داشتیم، افزود: به اعتقاد من بسیاری از تیم‌ها از نظر بازیکن  کمتر از فولادماهان نبودند، اما ما به هیچ عنوان بازیکن پروازی نداشتیم، تمام بازیکنان غیر اصفهانی ما در اختیار تیم بودند و این‌ طور نبود که فقط برای روز مسابقه یا یک روز قبل به ما ملحق شوند.

شب‌انگیز افزود: فولادماهان امسال از ده بازیکن اصفهانی، دو بازیکن خارجی و چهار بازیکن غیر اصفهانی استفاده کرد که همگی در اختیار تیم بودند و برای قهرمانی فولادماهان تلاش کردند.

سرمربی واترپلو با بیان اینکه حتی پس از پایان لیگ و قهرمانی تیم نیز تمرین‌ها را تعطیل نکردیم و در هفته سه جلسه در استخر انقلاب تمرین می‌کنیم، اظهار داشت: باید تیم شرایط آمادگی خود را حفظ کند زیرا اردیبهشت‌ماه تورنمنتی با عنوان جایزه بزرگ در کشور برگزار شود که امکان دارد فولادماهان یکی از تیم‌های شرکت کننده در این مسابقات باشد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول