اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تازه ترین اخبار تحولات در سوریه

ادامه درگیری‌های ارتش سوریه و تروریست‌ها و کشف یک انبار مهمات اسرائیلی

خبرگزاری فارس: نیروهای امنیتی سوریه دیروز نیز با برخی گروه‌های تروریستی در حماه وارد درگیری شدند، همچنین یک انبار سلاح‌های اسرائیلی در اطراف دمشق کشف شد.

ادامه درگیری‌های ارتش سوریه و تروریست‌ها و کشف یک انبار مهمات اسرائیلی

به گزارش فارس، خبرگزاری سوریه گزارش داد که جریان های ذیربط در سوریه دیروز در مقابل یک گروه تروریست که به نیروهای حفظ نظام در منطقه حی مشاع واقع در حماه حمله کرده بودند، ایستادند که در درگیری های به وقوع پیوسته تعدادی از تروریست ها کشته و زخمی شده و سلاح های موجود در اختیار آنها ضبط شد.

خبرنگار سانا با اعلام این مطلب به نقل از یک منبع در استانداری گفت که در جریان این درگیری ها همچنین دو تن از نیروهای نظامی سوریه به نام های اسد سلیمان و احمد ابراهیم نیز جان خود را از دست دادند و یک تن دیگر نیز زخمی شد.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی با گروه های تروریست مسلح که اقدام به عملیات کشتار و آدم ربایی و ترساندن مردم در روستای خطاب در اطراف حماه اقدام کرده بودند نیز وارد درگیری شده که در این درگیری دو تن از تروریست ها کشته شده و بقیه نیز تسلیم شدند و سلاح های خود را تحویل دادند.

در ادلب نیز گروه یگان مهندسی دیروز هشت بمب را که بالغ بر 50 کیلوگرم بوده و از سوی گروه های تروریست در مسیر دو روستای احسم و الباره در جبل الزاویه کار گذاشته شده بود را خنثی کردند.

همچنین در اثر انفجار یک بمب در زمان کار گذاشتن در ادلب نیز سه تن از تروریست ها جان خود را از دست دادند.

نیروهای امنیتی سوریه همچنین یک انبار مهمات را کشف و ضبط کردند که برخی از سلاح های اسرائیلی در آن موجود بود، در این عملیات که در اطراف دمشق صورت گرفت، تعدادی از تروریست ها کشته شده و تعداد دیگری نیز دستگیر شدند.

سلاح های مصادره شده شامل سلاح های نیمه سنگین و موشک های ضد زره از نوع لاو آمریکایی و هفت موشک آر پی جی و 10 راکت ویژه و قناصه های مختلف و گلوله های مسلسل اسرائیلی و همچنین گلوله های دوشکا و دوربین های دید در شب و سایر مهمات نظامی بوده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول