اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رئیس سازمان جوانان هلال احمر در گفت‌وگو با فارس خبر داد

پوشش امداد هوایی کاروانهای راهیان نور با بالگردهای هلال احمر

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از پوشش امداد هوایی بالگردهای هلال احمر با ظرفیت بیشتر نسبت به سال گذشته جهت کاروان‌های راهیان نور در ایام نوروز خبر داد.

پوشش امداد هوایی کاروانهای راهیان نور با بالگردهای هلال احمر

محمدجواد جعفریان در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس، با اشاره به استقبال آحاد جامعه برای حضور در مناطق دفاع مقدس در جنوب کشور در ایام نوروز اظهار داشت: بر این اساس یک بالگرد MI17 که ظرفیت حمل 20 نفر را خواهد داشت در منطقه راهیان نور اهواز مستقر می‌شود.

وی با اشاره به اعزام 2 هزار و 500 نفر از جوانان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق غرب و جنوب کشور که از اوایل تابستان 90 آغاز شد، افزود: در این زمینه 2 هزار و 500 نفر دیگر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق دفاع مقدس اعزام می‌شوند.

جعفریان با بیان اینکه در گذشته یک بالگرد 205 پوشش امدادی کاروانهای راهیان نور را با ظرفیت انتقال 5 نفر مصدوم انجام می‌داد، بیان کرد: در این زمینه با تدابیر جدید و برای پوشش امدادی بیشتر با ساخت مقر استقرار بالگرد در ایام نوروز یک بالگرد MI17 با ظرفیت انتقال 20 نفر مسئولیت پوشش امداد هوایی کاروان‌های راهیان نور را انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه تیم‌های جهادی جوانان هلال احمر نیز از نیمه دوم اسفند تا 20 فروردین برای فعالیت‌‌های بشردوستانه، عمرانی و تسکین آلام بشری به مناطق محروم جنوب کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی در ادامه اعزام‌های اردوهای جهادی در ایام محرم، فجر و رمضان صورت خواهد پذیرفت.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول