اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت حامیان ولایت و انقلاب اسلامی:

نمایندگان حرمت خاک ایران را حفظ کنند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت حامیان ولایت و انقلاب اسلامی گفت: آحاد مردم به‌خصوص نمایندگان باید بدانند هر قدمی که در خاک این سرزمین اسلامی می‌گذارند تا زانو در خون شهیدان فرو می‌روند پس باید حرمت این خاک حفظ شود.

نمایندگان حرمت خاک ایران را حفظ کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حاج حسین پاشایی صبح امروز در جمع تعدادی از نمایندگان فعلی مجلس و صنعتگران آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: نمایندگان باید وحدت را در تمام امور بر هر تعهد و وظیفه‌ای ترجیح داده و سرلوحه و مبنای کارهای خود قرار دهند.

وی وحدت و همدلی را رمز موفقیت جوانان در هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: این ویژگی‌ها بود که جوانان ما را برای حضور و پیروزی در مقابل دشمن تا دندان مسلح راغب و امیدوار می‌کرد تا جایی که اجازه از دست رفتن حتی یک وجب از خاک این سرزمین را ندادند.

پاشایی با اشاره به اینکه در این جنگ عراق تنها دشمن در برابر ما نبود، گفت: در میان اسرای عراقی که در ایران حضور داشتند از 37 ملیت و مردم اسیر وجود داشت و این نشان از مقابله جوانان 15 ساله و بی‌سلاح ما با تکنولوژهای روز دنیا دارد که وحدت تنها رمز پیروزی در این جنگ بود.

پدر شهیدان پاشایی اضافه کرد: آحاد مردم به‌خصوص نمایندگان باید بدانند هر قدمی که در خاک این سرزمین اسلامی می‌گذارند تا زانو در خون شهیدان فرو می‌روند پس باید حرمت این خاک حفظ شود.

وی با هشدار نسبت به حضور بیگانگان در سرزمین‌های اسلامی گفت: فکر باطل است که حضور آمریکا، اسرائیل و ... خیر و برکات برای ما به دنبال داشته باشد بلکه ننگ، سرافکندگی، از دست دادن اختیار و ... کوچکترین دستاورد این خیال باطل است که با نگاهی سطحی به وضعیت عراق و سایر کشورها که جولانگاه آمریکا و اسرائیل شده این نتیجه را تائید می‌کند.

پاشایی ضمن تاکید بر انتخاب مردم و تکلیف‌های حاصل از آن گفت: هر کس به عنوان نماینده از طرف مردم انتخاب شود باید بداند که مسئولیت سنگینی در مقابل انقلاب، خون شهدا، جوانان و مردم ایران دارد.

این فعال عرصه صنعت خطاب به نمایندگان منتخب نیز گفت: شما هم باید بکوشید تا با مصوبات و قوانین خود ایران را در مقابل حربه‌های ظاهری و پشت پرده دشمنان بیمه کنید تا همانگونه که تا به امروز در مقابل محاصره‌های اقتصادی، تحریم‌ها و انواع ترفندهای دشمنان ایستاده‌ایم از این به بعد نیز آنها را برای پیروزی بر ایران ناامید کنیم.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول