اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه و استاندار لرستان در پیامی:

حماسه دشمن‌شکن انتخابات نمایش بلوغ سیاسی ملت بود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان با صدور پیام مشترکی ضمن قدردانی از مردم ولایی استان برای حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم،‌ خلق این حماسه دشمن‌شکن را نشانه بلوغ سیاسی ملت بزرگ ایران اسلامی عنوان کردند.

حماسه دشمن‌شکن انتخابات نمایش بلوغ سیاسی ملت بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، در پیام مشترک حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی و حبیب‌الله دهمرده آمده است: خدای بزرگ را شاکریم که بار دیگر نعمت بیکران خویش را بر ملت بزرگ ایران ارزانی داشت تا تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری، خالق حماسه بی‌نظیر دیگری در تاریخ سیاسی اجتماعی خویش باشند.

در این پیام تصریح شده،: این حماسه بزرگ که همانا حماسه دشمن‌شکن مردم شریف، ولایت‌مدار و متعهد ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی بود، نشان دهنده بلوغ سیاسی این ملت است، ملتی که امروزه به الگویی برای مردم حقیقت‌جو و آزادی‌خواه منطقه و اقصی نقاط عالم تبدیل شده است.

در پیام نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان آمده است: بی‌تردید قلم و بیان قادر نیست که همت بلند، انگیزه متعالی، شور نافذ و بصیرت عمیق مردم شریف ایران را به تصویر بکشد که در پی ‌لبیک به فرمان مقام معظم رهبری حماسه‌ای این چنین زیبا از حضور دشمن‌شکن را خلق کرده و 12 اسفندماه را به عنوان یک روز تاریخی و جاودان برای این ملت به یادگار گذارند.

در خاتمه این پیام آمده است: اینجانبان لازم می‌دانیم با قدردانی از این حضور معنادار و دشمن‌شکن شما آحاد مردم شریف و ولایی لرستان، از همه مجریان و ناظران امر انتخابات که به هر نحوی تلاش کرده‌اند تا بستر لازم و شرایط مناسبی برای خلق این حماسه عظیم توسط شما مردم شریف لرستان فراهم آید، تقدیر و تشکر می‌نمائیم.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول