اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌حماسه حضور همچنان ادامه دارد

ری حماسه آفرید / افزایش 15 درصدی مشارکت مردم

خبرگزاری فارس: آرای انتخابات امروز در شهرستان ری از مجلس هشتم فراتر رفت.

ری حماسه آفرید / افزایش 15 درصدی مشارکت مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مردم غیور، ولایی و شهیدپرور شهرستان ری با لبیک به ندای مقتدا و ولی‌امر خود بار دیگر حماسه‌ آفریدند و این حماسه ماندگار را در تاریخ این خطه به یادگار گذاشتند.

مردم غیور خطه ری با حضور پرشور و حماسی خود ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم زدند. مردم این خطه با حضور پرشور خود میزان مشارکت حداکثری که مقام معظم رهبری بر آن تأکید داشتند را تحقق بخشیدند و ۱۵ درصد افزایش مشارکت را در شهرستان ری نسبت به مجلس هشتم شاهد بودیم.

فرماندار شهرستان ری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اعلام این خبر اظهار داشت:‌مردم ایران اسلامی امروز باشکوهتر از گذشته در انتخابات شرکت کرده و سیلی محکم‌تری را به گوش استکبار جهانی زدند.

امیرحسین باقرنژاد تأکید کرد: مردم شهرستان ری نیز دوشادوش مردم دلیر و شجاعی ایران اسلامی در سراسر کشور با حضور پرشور خود به حق از امانتی که توسط امام و شهدا به آنها سپرده شده بود حفاظت و حراست کردند. امروز مردم مهد پرورش ۲ هزار و ۷۰۰ شهید انقلاب اسلامی با اقتدا به مقتدای خود و همراه با مراجع تقلید که امروز پیشاپیش مردم در ساعات ابتدایی آغاز انتخابات در شعبات اخذ رأی حضور یافته و آرای خود را در صندوق‌ ریختند مردم ری نیز این تکلیف را به حق و شایسته ادا کردند.

فرماندار شهرستان ری تأکید کرد: دشمنان نظام در طول ماههای گذشته با به کار بردن توطئه‌ها و دسیسه‌های مختلف و به کار گرفتن تمام پتانسیل و ظرفیت‌های خود سعی بر آن داشتند که حضور و مشارکت مردم را کاهش دهند که به فضل خداوند مردم حماسه‌آفرین ایران انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود بار دیگر حماسه‌ای دیگر آفریدند.

باقرنژاد در پایان تصریح کرد: در شهرستان ری ۴۰۶ شعبه کار جمع‌آوری آرای مردم را برعهده داشته که از این میان ۳۳ شعبه به صورت سیار آرای مردم را اخذ کرده است.

این گزارش حاکی است امروز جنوب تهران حال و هوای دیگری را به خود گرفته است مردم با وضو و نیت قربت در صحنه حضور یافتند و بار دیگر ضمن خلق حماسه‌ای جاودان مشت دیگری بر دهان دشمنان قسم خورده ایران اسلامی زدند. مردم خطه ری به حق بنابه تعبیر مقام معظم رهبری سیلی سختی به گوش استکبار زدند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول