اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شعار اصلاحات آل خلیفه دروغ است

فراخوان «شیخ عیسی» برای تظاهرات گسترده در بحرین

خبرگزاری فارس: رهبر شیعیان بحرین در نماز جمعه امروز در بحرین گفت که کشتارها و شکنجه‌ها در بحرین همچنان در حال افزایش است.

فراخوان «شیخ عیسی» برای تظاهرات گسترده در بحرین

به گزارش فارس، آیت الله "شیخ عیسی قاسم" از علمای برجسته بحرین در نماز جمعه امروز شهر "دراز" در مسجد امام صادق علیه السلام درباره جنایت های رژیم آل خلیفه علیه تظاهرات مسالمت آمیز مردم این کشور صحبت کرد و گفت که زندان ها از مردان و جوانان پر شده است و همچنان انقلابیون به شهادت می رسند. مناطق مسکونی مملو از گازهای سمی و اشک آور است و با افراد محترم با بی ادبی و اهانت برخورد می شود. جوانان غیرتمند منتظر شکنجه و مرگ هستند.

وی افزود: با تمام این وجود ملت بحرین در ذات هوشیار است و بر ارزش خود واقف بوده و به حقوق و آزادی هایش ایمان دارد و بر ترس پیروز شده است. این ملت، ملتی پیروز است.

آیت الله عیسی قاسم در ادامه به وعده های بی عمل رژیم آل خلیفه اشاره کرد و گفت: وعده انجام اصلاحات همچنان بر زبان حاکمان تکرار می شود اما آن چیزی که در واقعیت روی می دهد، چیز دیگری است. این در حالی است که کشتارها و شکنجه ها همچنان در حال افزایش است و بازداشت شدگان بدون هیچگونه رحمی در زندان ها به سر می برند و بازداشت های سیاسی همچنان ادامه دارد و حمله های شبانه و غیر شبانه و هجوم بر مناطق مسکونی متوقف نمی شود.

وی اضافه کرد: به خواسته های سیاسی اهمیتی داده نمی شود و کسانی که از کار برکنار شده اند به گونه ای تحقیرآمیز با آنها برخورد می شود.

این عالم برجسته بحرینی در ادامه از تمامی مردم این کشور خواست که در تظاهراتی که هفته آینده برگزار خواهد شد حضوری گسترده داشته باشند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول